d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Vad är Du Påverkad Av Just Nu?
12310Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 16,834
Joined: May 13 2009
Gold: 0.30
Warn: 30%
May 23 2012 06:33am
Som topic, vad tar/har ni tagit nu?

Själv är jag inte "påverkad" av något mer än nikotin och koffein just nu

<_<



Ska nog ändra.På det lite sennare :bouncy:

This post was edited by Miralda on May 23 2012 06:33am
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
May 23 2012 06:44am
Lol, Miralda.
Member
Posts: 21,643
Joined: Jun 14 2006
Gold: 2,310.27
May 23 2012 06:59am
Lol, Miralda.
Member
Posts: 16,834
Joined: May 13 2009
Gold: 0.30
Warn: 30%
May 23 2012 07:11am
Ni verkar ju iallafall glada när ni SKriver LOL Miralda tar det som bra

:wub: håll er dock till måttliga mängder !


Skriv gärna också vilken substans du har intagit :wub:
Member
Posts: 205,356
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
May 23 2012 07:15am
Pixlar och extremt stora körsbär är jag beroende av.

hejdå
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
May 23 2012 07:22am
Quote (Miralda @ 23 May 2012 14:11)
Ni verkar ju iallafall glada när ni SKriver LOL Miralda tar det som bra

:wub: håll er dock till måttliga mängder !


Skriv gärna också vilken substans du har intagit  :wub:


Vafan snackar du om?
Member
Posts: 17,094
Joined: Oct 16 2008
Gold: 6,669.61
May 23 2012 07:22am
Endorfiner och smärtstillande.
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
May 23 2012 07:23am
Quote (snoramej @ 23 May 2012 13:22)
Vafan snackar du om?


Knarka inte för mycket och berätta gärna vad du knarkar.

Var det så svårt att förstå? :huh:
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
May 23 2012 07:27am
Quote (eviilution @ 23 May 2012 14:23)
Knarka inte för mycket och berätta gärna vad du knarkar.

Var det så svårt att förstå?  :huh:


Nej, jag ifrågasatte mer varför hen fick känslan av att jag var påverkad.
Member
Posts: 16,834
Joined: May 13 2009
Gold: 0.30
Warn: 30%
May 23 2012 07:36am
Quote (GuZ @ May 23 2012 03:22pm)
Endorfiner och smärtstillande.


svalde precis en stessolid 10 mgare :) (muskelavslappnade,Ångest dämpande Läkemedel.)


Jag fick känslan av att du tog droger då du skriv i tråden...

This post was edited by Miralda on May 23 2012 07:40am
Go Back To Svenska Topic List
12310Next
Add Reply New Topic New Poll