d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Hur Ska Jag Göra > 10 Fg Till Den Som Hjälper Mig
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,432
Joined: Dec 26 2010
Gold: 70.96
May 23 2012 12:27am
jag tänkte börja köra diablo 2 nu , då jag var riktigt missnöjd med d3, men jag hittar inte min cd key eller skiva, men jag fick låna min morbrors cd key, men hans skivor funkar inte, hur ska jag installera det på datorn och få det funka på battlenet utan att köpa nåt ? han har redan lagt till sin cd key på sitt battle.net konto så det sättet går inte

hur ska jag göra ?
Member
Posts: 5,732
Joined: Mar 22 2004
Gold: 41.00
Warn: 10%
May 23 2012 01:02am
Betala mej 3000 fg för alla mina acc samt cd nycklar så är klart:)
Go Back To Svenska Topic List
Add Reply New Topic New Poll