d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Elfsborg!!
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 27
Joined: Mar 5 2012
Gold: 0.21
May 21 2012 03:50pm
IFE<3
Member
Posts: 73,189
Joined: Jun 12 2007
Gold: 2.63
Trader: Trusted
May 21 2012 04:00pm
lol'd
Member
Posts: 27
Joined: Mar 5 2012
Gold: 0.21
May 21 2012 04:12pm
Quote (RistVaLL @ May 21 2012 11:00pm)
lol'd


haha tönt
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
May 21 2012 04:12pm
Quote (Elfsborg @ 21 May 2012 23:12)
haha tönt


Lardo
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
May 21 2012 04:17pm
Quote (Elfsborg @ May 21 2012 10:50pm)
IFE<3


Älskar att u skäms så mycket över ditt lag att du behöver göra en multi <3
Member
Posts: 27
Joined: Mar 5 2012
Gold: 0.21
May 21 2012 04:19pm
Quote (Mikob @ May 21 2012 11:17pm)
Älskar att u skäms så mycket över ditt lag att du behöver göra en multi <3


multi???

Jag skäms inte ett skit över att vara stolt IFE'are! <3
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
May 21 2012 07:58pm
Det här kunde nästan vart min multi för att reta umade då han berättade sina innersta känslor om ellos idag, dvs hat.
Men ack så avskyr jag taco-anders & CO och skulle aldrig falla in att göra en så smutsig multi. (eller någon anann multi för den delen heller)
Member
Posts: 10,356
Joined: Jan 1 2009
Gold: 1.00
May 22 2012 01:41am
öster>
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
May 22 2012 01:54am
Quote (Yla123 @ 22 May 2012 09:41)
öster>


snart i allsvenskan! vann igår 0-1! leder väl? :P
Member
Posts: 4,432
Joined: Dec 26 2010
Gold: 70.96
May 22 2012 02:01am
MFF <3 >
Go Back To Svenska Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll