d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Första Doppet I år > :)
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
May 21 2012 01:01pm
Härligt, gissar på 5 grader i vattnet




Här är en "liten" geting jag och polarn hitta idag


Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
May 21 2012 01:08pm
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
May 21 2012 01:16pm
Gött.. Önskar fan att jag hade tagit mig till havet idag! NU är det 17 grader utomhus!

Årets första havsdopp togs för ett par veckor sedan dock!

Senare i veckan blir det garanterat att hoppa i havet.. Det lär ju vara lite varmare i vattnet då eftersom det ska steka på i över 20 grader heela veckan lång!
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
May 21 2012 01:19pm
Quote (Fil @ May 21 2012 08:16pm)
Gött.. Önskar fan att jag hade tagit mig till havet idag! NU är det 17 grader utomhus!

Årets första havsdopp togs för ett par veckor sedan dock!

Senare i veckan blir det garanterat att hoppa i havet.. Det lär ju vara lite varmare i vattnet då eftersom det ska steka på i över 20 grader heela veckan lång!


Skönt!

För ca 8 år sedan tog jag mitt första dopp i början av april på en molnig dag men jag kommer fan inte ihåg att jag hade så mycket problem
med att hoppa i som idag, fötterna började göra ont som fan efter bara 3 sekunder när man försökte vänja sig vid kylan idag.
Det gick dock inte så de var bara att hoppa i.
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
May 21 2012 01:30pm
Quote (Kerzhakov @ 21 May 2012 21:19)
Skönt!

För ca 8 år sedan tog jag mitt första dopp i början av april på en molnig dag men jag kommer fan inte ihåg att jag hade så mycket problem
med att hoppa i som idag, fötterna började göra ont som fan efter bara 3 sekunder när man försökte vänja sig vid kylan idag.
Det  gick dock inte så de var bara att hoppa i.


Jag vet att jag varit i så tidigt så man fått huvudvärk när man doppat sig. Har också varit i så sent på året så det känns som om hjärtat försöker hoppa ut ur kroppen när man simmar..
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
May 21 2012 01:37pm
Quote (Fil @ May 21 2012 08:30pm)
Jag vet att jag varit i så tidigt så man fått huvudvärk när man doppat sig. Har också varit i så sent på året så det känns som om hjärtat försöker hoppa ut ur kroppen när man simmar..


Haha ja, man kan undra varför man utsätter sig för dessa idiotiska saker ^_^
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
May 21 2012 01:40pm
fett skönt!
Member
Posts: 36,179
Joined: Feb 24 2009
Gold: 0.90
May 21 2012 01:43pm
tänkte fråga om hon var snygg B)

skönt!
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
May 21 2012 01:43pm
Aha, du menade i vattnet :(
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
May 21 2012 03:01pm
har redan doppat i år, if u know what i mean ;)
Go Back To Svenska Topic List
Add Reply New Topic New Poll