Quote (Fil @ May 21 2012 08:16pm)
Gött.. Önskar fan att jag hade tagit mig till havet idag! NU är det 17 grader utomhus!
Årets första havsdopp togs för ett par veckor sedan dock!
Senare i veckan blir det garanterat att hoppa i havet.. Det lär ju vara lite varmare i vattnet då eftersom det ska steka på i över 20 grader heela veckan lång!
Skönt!
För ca 8 år sedan tog jag mitt första dopp i början av april på en molnig dag men jag kommer fan inte ihåg att jag hade så mycket problem
med att hoppa i som idag, fötterna började göra ont som fan efter bara 3 sekunder när man försökte vänja sig vid kylan idag.
Det gick dock inte så de var bara att hoppa i.