d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Reidzj-tråden > Där Vi Reidzjar Och Myser
1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 20,867
Joined: May 5 2005
Gold: 0.00
May 21 2012 11:04am

Utan att vara alltför insatt i sakernas tillstånd måste jag säga att Complicated har lyckats reta upp många här

Men jag diggar de posts jag sett av honom, de har en twist jag gillar

jag tror han kan bli en ny xpd här när jag drar mig tillbaka

Reidj on m8

10/10 xpd points (inte många som får btw)

Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
May 21 2012 11:04am
tyst och smek min task
Member
Posts: 20,867
Joined: May 5 2005
Gold: 0.00
May 21 2012 11:11am
Quote (Jewhannes @ 21 May 2012 19:04)
tyst och smek min task


såna som du skall inte posta i mina topics

vad jag hört suger du dase både bildligen och i verkligheten



Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
May 21 2012 11:18am
Jewhanes = Nr1 Korvryttare!
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
May 21 2012 11:18am
Quote (xpd-trader @ 21 May 2012 19:11)
såna som du skall inte posta i mina topics

vad jag hört suger du dase både bildligen och i verkligheten

http://i1142.photobucket.com/albums/n603/xpd-trader/SITDOWNSityourassdownfool_732302_2496126.gif


Mitt intryck av dig är att du hänger för mycket på 4chan. För det mesta är du vettig men ibland flippar du ur och kommer med riktigt värdelösa flames.

Complicated å andra sidan - hans flejms har ingen finess och han hotar mest med stryk när han blir ägd - det luktar arbetarklass lång väg.
Fy för sådant pack.
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
May 21 2012 11:24am
Quote (xpd-trader @ 21 May 2012 18:11)
såna som du skall inte posta i mina topics

vad jag hört suger du dase både bildligen och i verkligheten

http://i1142.photobucket.com/albums/n603/xpd-trader/SITDOWNSityourassdownfool_732302_2496126.gif


något fel med det? älskar en varm snopp i mun/röv
Member
Posts: 9,228
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3,086.76
May 21 2012 11:29am
:thumbsup:
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
May 21 2012 11:38am
Quote (Fil @ 21 May 2012 19:18)
Mitt intryck av dig är att du hänger för mycket på 4chan. För det mesta är du vettig men ibland flippar du ur och kommer med riktigt värdelösa flames.

Complicated å andra sidan - hans flejms har ingen finess och han hotar mest med stryk när han blir ägd - det luktar arbetarklass lång väg.
Fy för sådant pack.


ah shit vilket hot :rolleyes:
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
May 21 2012 11:44am
Quote (Intenso8 @ 21 May 2012 18:38)
ah shit vilket hot  :rolleyes:


BACKA RÅ! :angry:
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
May 21 2012 11:51am
Quote (Makta @ 21 May 2012 19:44)
BACKA RÅ! :angry:


AAAH MEN DUUUUUURÅÅ!!!
Go Back To Svenska Topic List
1234Next
Add Reply New Topic New Poll