Quote (xpd-trader @ 21 May 2012 19:11)
såna som du skall inte posta i mina topics
vad jag hört suger du dase både bildligen och i verkligheten
http://i1142.photobucket.com/albums/n603/xpd-trader/SITDOWNSityourassdownfool_732302_2496126.gif
Mitt intryck av dig är att du hänger för mycket på 4chan. För det mesta är du vettig men ibland flippar du ur och kommer med riktigt värdelösa flames.
Complicated å andra sidan - hans flejms har ingen finess och han hotar mest med stryk när han blir ägd - det luktar arbetarklass lång väg.
Fy för sådant pack.