d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska >
Poll > D3 Vs D2 Vs Lol > Vad Tycker Ni
12Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 4,432
Joined: Dec 26 2010
Gold: 70.96
May 21 2012 10:00am
japp
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,351.22
May 21 2012 10:02am
Var fan kom LoL in i bilden?
Member
Posts: 4,432
Joined: Dec 26 2010
Gold: 70.96
May 21 2012 10:03am
Quote (SCXiao @ May 21 2012 04:02pm)
Var fan kom LoL in i bilden?


jag vet inte ^^, ;D
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
May 21 2012 10:06am
Var i helvete är det oseriösa alternativet? Nulld i protest!
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
May 21 2012 10:08am
Voted for LoL!

D2 suger hestsnopp nu för tiden och d3 tänker jag ej spela men verkar helt skert.
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold: 0.00
May 21 2012 10:13am
är grymt besviken på d3... spelet titan quest som kom några år tidigare är minst likvärdigt
Member
Posts: 4,432
Joined: Dec 26 2010
Gold: 70.96
May 21 2012 10:23am
Quote (pawa @ May 21 2012 04:13pm)
är grymt besviken på d3... spelet titan quest som kom några år tidigare är minst likvärdigt


jag med.. D2 var mycket bättre, D3 har bara bättre grafik..
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
May 21 2012 10:33am
D3 är bra, sluta klaga :D

LoL är rätt skoj men ganska slitet, passar dock inte in i denna poll.

D2 är ju dock legendariskt och man har spelat det sen barnsben så de går inte att jämföra med riktigt.

D2 kommer alltid vara > D3, men med tanke på vad jag (och många andra) hade som förhoppningar till D3 så är det bra mycket bättre.


Edit: Pollen där man skulle rösta hur bra D3 var är mycket bättre tbh.
No offense.

This post was edited by Litttle_Brother on May 21 2012 10:38am
Member
Posts: 10,186
Joined: Feb 11 2010
Gold: Locked
May 21 2012 10:58am
B)

This post was edited by Deadlyy on May 21 2012 10:58am
Member
Posts: 7,484
Joined: May 5 2008
Gold: 915.00
May 21 2012 11:03am
de tre
Go Back To Svenska Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll