D3 är bra, sluta klaga

LoL är rätt skoj men ganska slitet, passar dock inte in i denna poll.
D2 är ju dock legendariskt och man har spelat det sen barnsben så de går inte att jämföra med riktigt.
D2 kommer alltid vara > D3, men med tanke på vad jag (och många andra) hade som förhoppningar till D3 så är det bra mycket bättre.
Edit: Pollen där man skulle rösta hur bra D3 var är mycket bättre tbh.
No offense.
This post was edited by Litttle_Brother on May 21 2012 10:38am