d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Complicateds Ragetråd
12Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 27,935
Joined: Jul 3 2007
Gold: 18,431.00
May 21 2012 08:27am
Patetisk du är.
-77 som sitter och tar åt sig av vad vi skriver.

så snälla, fortsätt grabbar till han kommer ner på jorden igen!
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
May 21 2012 08:38am
Meh, dum idé att göra en ny imo
Member
Posts: 27,935
Joined: Jul 3 2007
Gold: 18,431.00
May 21 2012 08:39am
Quote (Orvar @ 21 May 2012 06:38)
Meh, dum idé att göra en ny imo


Nej Orvar, han får inte tro att han är bättre än alla andra!
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
May 21 2012 08:41am
Quote (Pissboss3 @ 21 May 2012 16:39)
Nej Orvar, han får inte tro att han är bättre än alla andra!


Snubben har ju dysfunktionell hjärna, kommer inte gå vägen tror jag.
Member
Posts: 5,261
Joined: Oct 2 2010
Gold: 4.25
May 21 2012 08:42am
Kan nån berätta vad det här handlar om?
Member
Posts: 27,935
Joined: Jul 3 2007
Gold: 18,431.00
May 21 2012 08:43am
Quote (PlaaD @ 21 May 2012 06:41)
Snubben har ju dysfunktionell hjärna, kommer inte gå vägen tror jag.


Man vet aldrig, man märker ju att han tar åt sig och mår psyskist dåligt inombords, men han försöker dölja det genom att slå tillbaka!
Member
Posts: 9,228
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3,086.76
May 21 2012 08:45am
^^



This post was edited by K1NGEN on May 21 2012 08:48am
Member
Posts: 1,142
Joined: Sep 8 2010
Gold: 0.01
May 21 2012 08:47am
Quote (Orvar @ May 21 2012 04:38pm)
Meh, dum idé att göra en ny imo


indeed
Member
Posts: 36,523
Joined: Jul 24 2008
Gold: 1,506.69
May 21 2012 08:56am
köper väll chips och en dipp då
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
May 21 2012 09:24am
Lol, läste lite i den andra tråden.

HEJA SWE FORUM, NER MED "COMPLICATED".

This post was edited by Litttle_Brother on May 21 2012 09:24am
Go Back To Svenska Topic List
12Next
Closed New Topic New Poll