Tja!
Jag har tänkt att inom en snar framtid skaffa en ny mobiltelefon då min gamla har pajjat och den jag använder för tillfället glappar + att den är från stenåldern
så jag tänkte höra mig lite för här på swesub. Jag har bestämt att det skall vara en smartphone iaf (nutidens dumburk for sure) och INGEN IPHONE!!!
1. Vad har ni för mobiltelefoner?
2. Vad är eran åsikt om dem? (nöjda eller missnöjda?)
3. Har ni någon mobiltelefon att rekommendera?
This post was edited by PlumPlum on May 21 2012 03:40am