☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Har Vi Hc Lirare Här? > Diablo3
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 207
Replies: 4
Track Topic
whifrA
Member
Posts: 500
Joined: Sep 24 2011
Gold
:
100.00
#1
May 20 2012 10:27am
Sitter på hell just nu level 53 och är livrädd för pack med champs som monk. Klarar mig rätt bra i act 1, men känner på mig att act 2 kommer bli ett helvete. Någon med erfarenhet som vet någorlunda vad som krävs för att klara hell i hardcore?
This post was edited by whifrA on May 20 2012 10:28am
SCXiao
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold
:
1,333.17
#2
May 20 2012 10:28am
Det är ju lite synd att vi inte har en tråd tillägnad diskussioner om Diablo 3
whifrA
Member
Posts: 500
Joined: Sep 24 2011
Gold
:
100.00
#3
May 20 2012 10:31am
Quote (SCXiao @ May 20 2012 06:28pm)
Det är ju lite synd att vi inte har en tråd tillägnad diskussioner om Diablo 3
Ja, för det fylls på så jävla mycket med trådar här att det inte går att ha tråd om diablo 3 specifikt för HC spel.
generalet
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold
:
7,531.00
#4
May 20 2012 10:32am
Quote (whifrA @ 20 May 2012 17:31)
Ja, för det fylls på så jävla mycket med trådar här att det inte går att ha tråd om diablo 3 specifikt för HC spel.
Det är väl samma spel? Testa diablo 3-tråden.
Orvar
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold
:
4,611.00
#5
May 20 2012 10:39am
Oh shit, skulle aldrig klara av att lira HC, har säkert dött en ca 50 gånger (är lvl 54 monk atm)
Go Back To
Svenska
Topic List
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact