Quote (xpd-trader @ 20 May 2012 07:59)
deras "spam" är ju det roligaste på länge
swesub har blivit så pc så man mår illa
"gz till födelsedagen", "hjälp med datorn", "ses på gaypride"
tvi vale
Du om någon borde väl få en grotesk mängd cancer och ett par hjärtattacker när du läser deras inlägg?
Visst det va kul i början, men efter att tag spammade dem ju bara samma saker i stort sätt.