d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Kanta Och Complicateds Ragetråd
1239Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 27,934
Joined: Jul 3 2007
Gold: 18,581.00
May 19 2012 05:59pm
Här kan ni fortsätta istället för att spamma de andra trådarna.

ty!
Member
Posts: 8,409
Joined: Aug 11 2009
Gold: 93.30
May 19 2012 06:54pm
Ja, det är pök
Member
Posts: 20,867
Joined: May 5 2005
Gold: 0.00
May 19 2012 11:59pm
Quote (Pissboss3 @ 20 May 2012 01:59)
Här kan ni fortsätta istället för att spamma de andra trådarna.

ty!


deras "spam" är ju det roligaste på länge

swesub har blivit så pc så man mår illa

"gz till födelsedagen", "hjälp med datorn", "ses på gaypride"

tvi vale

Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
May 20 2012 12:16am
Quote (xpd-trader @ 20 May 2012 05:59)
deras "spam" är ju det roligaste på länge

swesub har blivit så pc så man mår illa

"gz till födelsedagen", "hjälp med datorn", "ses på gaypride"

tvi vale



kunde inte sagt det bättre själv :D
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
May 20 2012 03:50am
Quote (xpd-trader @ 20 May 2012 07:59)
deras "spam" är ju det roligaste på länge

swesub har blivit så pc så man mår illa

"gz till födelsedagen", "hjälp med datorn", "ses på gaypride"

tvi vale


^_^
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
May 20 2012 04:06am
Quote (xpd-trader @ 20 May 2012 07:59)
deras "spam" är ju det roligaste på länge

swesub har blivit så pc så man mår illa

"gz till födelsedagen", "hjälp med datorn", "ses på gaypride"

tvi vale


Du om någon borde väl få en grotesk mängd cancer och ett par hjärtattacker när du läser deras inlägg?

Visst det va kul i början, men efter att tag spammade dem ju bara samma saker i stort sätt.
Member
Posts: 6,069
Joined: Nov 8 2005
Gold: 74.40
May 20 2012 09:11am
Quote (PlaaD @ 20 May 2012 12:06)
Du om någon borde väl få en grotesk mängd cancer och ett par hjärtattacker när du läser deras inlägg?

Visst det va kul i början, men efter att tag spammade dem ju bara samma saker i stort sätt.


Måste ändå säga att det är rätt underhållande!
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
May 20 2012 09:15am
Jag har aldrig egentligen funnit det underhållande när folk bråkar, och ja det är onödigt att spamma andra topics med det, bättre att köra det här då.
Member
Posts: 73,187
Joined: Jun 12 2007
Gold: 7.96
Trader: Trusted
May 20 2012 09:18am
Quote (xpd-trader @ 20 May 2012 07:59)
deras "spam" är ju det roligaste på länge

swesub har blivit så pc så man mår illa

"gz till födelsedagen", "hjälp med datorn", "ses på gaypride"

tvi vale


shit happens ;(
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
May 20 2012 09:18am
Quote (Litttle_Brother @ 20 May 2012 16:15)
Jag har aldrig egentligen funnit det underhållande när folk bråkar, och ja det är onödigt att spamma andra topics med det, bättre att köra det här då.


det är kulT när folk bråkar.
Go Back To Svenska Topic List
1239Next
Closed New Topic New Poll