d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Låt Oss Diskutera Ramon
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
May 19 2012 12:47pm



Member
Posts: 3,512
Joined: Aug 3 2008
Gold: 0.00
May 19 2012 01:10pm
Quote (Makta @ 19 May 2012 20:47)
http://i45.tinypic.com/14nfcjc.jpg


http://doghound.blogg.se/images/2008/ramon1_21214693.jpg


Kung allt jag behöver säga =)
Men inget slår ju Rocky the dog
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
May 19 2012 01:15pm
Låt oss låta bli.
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
May 19 2012 01:26pm
Quote (Giraff @ 19 May 2012 20:15)
Låt oss låta bli.


Mad cause för ung för denna heliga serie!

Quote (Skagvardd @ 19 May 2012 20:10)
Kung allt jag behöver säga =)
Men inget slår ju Rocky the dog


Som fan! Blev sugen på att rota fram min samling!
Member
Posts: 17,094
Joined: Oct 16 2008
Gold: 6,669.61
May 19 2012 01:58pm


lmk

This post was edited by GuZ on May 19 2012 02:13pm
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
May 19 2012 02:18pm
Quote (GuZ @ 19 May 2012 20:58)
http://www.youtube.com/watch?v=C5qgG5hN5JA

lmk




Ez
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
May 19 2012 03:46pm
Mitt kungarike för den som hittar fler bilder. Har ingen scanner så kan inte scanna in från tidningarna >>

Dirtpunkaren Ramon.
Member
Posts: 20,867
Joined: May 5 2005
Gold: 0.00
May 19 2012 11:49pm
det var ju roligt

eller INTE

lol

Go Back To Svenska Topic List
Add Reply New Topic New Poll