d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Gratulera Finnarna För Fjärdeplatsen I Vm > Link Inside
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 20,867
Joined: May 5 2005
Gold: 0.00
Member
Posts: 284
Joined: Feb 2 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
May 19 2012 08:13am
Zetterberg, Bäckström, Ericsson, Hedman, Hjalmarsson, Karlsson, Kronwall, Afredsson, Eriksson, Franzen, Landeskog, Krüger, Hörnqvist, Silfverberg, Stålberg???????????????????????????????
Member
Posts: 20,799
Joined: Jul 17 2007
Gold: 6,256.01
May 19 2012 08:14am
Quote (Sere @ 19 May 2012 15:13)
Zetterberg, Bäckström, Ericsson, Hedman, Hjalmarsson, Karlsson, Kronwall, Afredsson, Eriksson, Franzen, Landeskog, Krüger, Hörnqvist, Silfverberg, Stålberg???????????????????????????????


och vad vill du säga med detta?
Member
Posts: 20,867
Joined: May 5 2005
Gold: 0.00
May 19 2012 08:17am
Quote (Sere @ 19 May 2012 16:13)
Zetterberg, Bäckström, Ericsson, Hedman, Hjalmarsson, Karlsson, Kronwall, Afredsson, Eriksson, Franzen, Landeskog, Krüger, Hörnqvist, Silfverberg, Stålberg???????????????????????????????


Posts: 102 (1 per day)

lol

Member
Posts: 17,094
Joined: Oct 16 2008
Gold: 6,669.61
May 19 2012 08:31am
Quote (Vogan @ May 19 2012 04:14pm)
och vad vill du säga med detta?


Kanske att vi hade det bästa laget i VM men spelade för jävligt ändå.
Member
Posts: 997
Joined: Nov 19 2011
Gold: 35.37
Warn: 10%
May 19 2012 09:05am
Quote (GuZ @ May 19 2012 03:31pm)
Kanske att vi hade det bästa laget i VM men spelade för jävligt ändå.


nah ryssarnas är bättre på pappret
Member
Posts: 17,094
Joined: Oct 16 2008
Gold: 6,669.61
May 19 2012 09:13am
Quote (DUNK3LHEIT @ May 19 2012 05:05pm)
nah ryssarnas är bättre på pappret


Ryssland har dock fördelen med att många toppspelare redan spelar inom landet.
Vi förlitar oss istället på att kalla hem en massa trötta och förvirrade halvamerikaner som knappt har spelat tillsammans och kommer hit med helt sjuka förväntningar på sig. Klart som fan att ingen pallar trycket.

This post was edited by GuZ on May 19 2012 09:21am
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
May 19 2012 09:34am
Jag tycker synd om finnarna, det enda dom bryr sig om är Koskenkorva och Hockey och dom kan endå inte lira för fem öre.
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
May 19 2012 09:44am
Hade faktiskt förväntat mig att dom skulle komma längre än vad dom gjorde. Men det är som GuZ säger, många av dom har aldrig spelat tillsammans förut. Så det blir svårt att samarbeta :)
Member
Posts: 20,867
Joined: May 5 2005
Gold: 0.00
May 19 2012 11:32am
Quote (Svartermetalisk @ 19 May 2012 17:34)
Jag tycker synd om finnarna, det enda dom bryr sig om är Koskenkorva och Hockey och dom kan endå inte lira för fem öre.


jag tycker inte synd om dem

:)

Go Back To Svenska Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll