d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Jag Vill Spela D3
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,351.22
May 19 2012 07:21am
:(
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
May 19 2012 08:04am
Du kan få ett guestpass av mig om du vill?
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
May 19 2012 08:06am
1000fg för ett guest pass
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,351.22
May 19 2012 08:24am
Quote (PlaaD @ 19 May 2012 16:04)
Du kan få ett guestpass av mig om du vill?


Inte det som är problemet, min dator klarar inte av det :(
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
May 19 2012 08:50am
Quote (SCXiao @ 19 May 2012 16:24)
Inte det som är problemet, min dator klarar inte av det :(


Ah då blev det jobbigt...
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
May 19 2012 08:57am
Quote (snoramej @ 19 May 2012 15:06)
1000fg för ett guest pass


999 fg här för pass
Member
Posts: 21,148
Joined: Dec 21 2005
Gold: 2.16
May 20 2012 01:36am
Jag med :(

kan ge bort all fg mot ettt gp :s
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
May 20 2012 03:44am
Quote (SCXiao @ 19 May 2012 15:21)
:(


hehe bara att komma förbi om du vill spela :)
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
May 20 2012 06:34am
Hur mycket går guesst pass för? Om dom nu är värda något alls.
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
May 20 2012 06:35am
Quote (Makta @ 20 May 2012 13:34)
Hur mycket går guesst pass för? Om dom nu är värda något alls.


du kan få för 500 fg av mig :)
kompis pris ;)
Go Back To Svenska Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll