d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Korrupta Poliser
1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
May 18 2012 06:32pm
Märsta är fan inte det bästa stället att besöka för att gå på krogen och ha kul.

Mutade poliser vakter utan license pff.
Polisanmälde precis en idiot som går fri fast han säger sig vara ordningsvakt utan att ha license.
Snubben slog mig i ansiktet då jag undra varför han drog ner en bekant på marken, hoppa på honom och tog strypgrepp tills han höll på att slockna
sen kasta han öl i mitt ansikte sedan flaskan i huvudet på mig.
bara för att jag inte hade synliga skador sket polisen i allt och lät honom vara men gjorde en falsk anmälan.
Syrianens kusin som äger krogen mutar varje jävla polis i norr ort och går med dom som livvakter på fritiden..

fuck märsta
Member
Posts: 24,800
Joined: Dec 4 2007
Gold: 1,337.00
May 18 2012 06:33pm
tldr cry less
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
May 18 2012 06:34pm
''öl i mitt ansikte sedan flaskan i huvudet på mig.'' utan synliga skador? tror det är mycket käft på dig ja..
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
May 18 2012 06:36pm
Quote (Chefen @ May 19 2012 01:34am)
''öl i mitt ansikte sedan flaskan i huvudet på mig.'' utan synliga skador? tror det är mycket käft på dig ja..


Han skog den inte i huvudet, han kasta den så jag antar att den inte gick sönder
skulle kunna posta nyheterna från märsta om kvällen.....oh wait idioterna är kusiner med tidningen

kuksugare allihopa

någon som vet hur man kan kontakta "Riktiga" poliser via nätet/tele

112 samt 11414 sket totalt i vad som hänt
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
May 18 2012 06:37pm
Quote (Kerzhakov @ 19 May 2012 00:36)
Han skog den inte i huvudet, han kasta den så jag antar att den inte gick sönder
skulle kunna posta nyheterna från märsta om kvällen.....oh wait idioterna är kusiner med tidningen
kuksugare allihopa

någon som vet hur man kan kontakta "Riktiga" poliser via nätet/tele

112 samt 11414 sket totalt i vad som hänt



''Syrianens kusin som äger krogen mutar varje jävla polis i norr ort och går med dom som livvakter på fritiden'' alltså... trollar du?
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
May 18 2012 06:38pm
Quote (Chefen @ May 19 2012 01:37am)
''Syrianens kusin som äger krogen mutar varje jävla polis i norr ort och går med dom som livvakter på fritiden'' alltså... trollar du?


Jag och en polare gick till vårt gamla gymnasium för någon vecka sedan och såg ena ägaren gå med poliser runt sig
Jag trollar inte, detta är helt seriöst
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
May 18 2012 06:40pm
Quote (Kerzhakov @ 19 May 2012 00:38)
Jag och en polare gick till vårt gamla gymnasium för någon vecka sedan och såg ena ägaren gå med poliser runt sig
Jag trollar inte, detta är helt seriöst


hörrö... nu gör vi så här, jag tar en ny kopp kaffe, går ut och tar en cigg.. och när jag kommer in igen så ska du sova

E/ vart vaken atm i 23 timmar så detta fick mig att små skratta lite för mig själv!

This post was edited by Chefen on May 18 2012 06:41pm
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
May 18 2012 06:41pm
Quote (Chefen @ May 19 2012 01:40am)
hörrö... nu gör vi så här, jag tar en ny kopp kaffe, går ut och tar en cigg.. och när jag kommer in igen så ska du sova


Varför ska jag sova?
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
May 18 2012 06:41pm
Quote (Kerzhakov @ 19 May 2012 02:32)
Märsta är fan inte det bästa stället att besöka för att gå på krogen och ha kul.

Mutade poliser vakter utan license pff.
Polisanmälde precis en idiot som går fri fast han säger sig vara ordningsvakt utan att ha license.
Snubben slog mig i ansiktet då jag undra varför han drog ner en bekant på marken, hoppa på honom och tog strypgrepp tills han höll på att slockna
sen kasta han öl i mitt ansikte sedan flaskan i huvudet på mig.
bara för att jag inte hade synliga skador sket polisen i allt och lät honom vara men gjorde en falsk anmälan.
Syrianens kusin som äger krogen mutar varje jävla polis i norr ort och går med dom som livvakter på fritiden..

fuck märsta


Kontakta polisstation i Stockholm då, så länge personen som har krogen inte är rysk maffia och mutar hela Sverige?

Bra att du tar strypgrepp på en vakt så han nästan svimmar med, det kan du säkert inte råka illa ut för...
Får du inga synliga skador av en flaska i huvudet (flaskor går bara sönder i film) så är du Terminator, om personen som kasta/slog inte är L_S dvs :hug:
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
May 18 2012 06:41pm
Quote (Kerzhakov @ 19 May 2012 00:41)
Varför ska jag sova?


skriver du mer kommer du skämmas i morgon
Go Back To Svenska Topic List
1234Next
Add Reply New Topic New Poll