Quote (Kerzhakov @ 19 May 2012 02:32)
Märsta är fan inte det bästa stället att besöka för att gå på krogen och ha kul.
Mutade poliser vakter utan license pff.
Polisanmälde precis en idiot som går fri fast han säger sig vara ordningsvakt utan att ha license.
Snubben slog mig i ansiktet då jag undra varför han drog ner en bekant på marken, hoppa på honom och tog strypgrepp tills han höll på att slockna
sen kasta han öl i mitt ansikte sedan flaskan i huvudet på mig.
bara för att jag inte hade synliga skador sket polisen i allt och lät honom vara men gjorde en falsk anmälan.
Syrianens kusin som äger krogen mutar varje jävla polis i norr ort och går med dom som livvakter på fritiden..
fuck märsta
Kontakta polisstation i Stockholm då, så länge personen som har krogen inte är rysk maffia och mutar hela Sverige?
Bra att du tar strypgrepp på en vakt så han nästan svimmar med, det kan du säkert inte råka illa ut för...
Får du inga synliga skador av en flaska i huvudet (flaskor går bara sönder i film) så är du Terminator, om personen som kasta/slog inte är L_S dvs