d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Bot Och Baal > Varför?
1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 253
Joined: Jul 6 2009
Gold: 0.00
May 17 2012 07:31am
Halloj, jag har börjat med diablo 2 igen dårå. Jag har inte spelat sedan typ 07-08. Men det jag vill ha reda på är varför jag har så jävla svårt för baal och hans minions? Så därför tänkte jag göra en tråd med mitt gear till att börja med.

Jag:



Glömde dock att nämna att jag använder cta3 och spirit shield som andra weapon

Mina stats:



Min merc:



Vad är det jag egentligen behöver för att klara av baalruns ?
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,333.17
May 17 2012 07:40am
Vad exakt är det du har problem med? Dör du av souls och dolls i chamber? Ta dig fram till baal? Wave 1? 2? 3? 4? 5?
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
May 17 2012 07:41am
hmm känns som du borde ha mer dmg?

hur har du skillat där
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
May 17 2012 07:42am
sry för dubbel post men kan inte edita

du kan ju fixa eth titan också och uppa den
om den nu inte var eth redan
Member
Posts: 253
Joined: Jul 6 2009
Gold: 0.00
May 17 2012 07:49am




här är min spec.

Och svar på SXC så har jag problem med 3-4-5 speciellt men också ibland 2. Är det mycket immune to lightning så fastnar jag där också även innan jag kommer till Throne och får chicken.
Member
Posts: 15,343
Joined: Jun 3 2008
Gold: 0.00
May 17 2012 07:59am
Quote (FredrikSnortare @ 17 May 2012 15:49)
http://filservern.nu/kottberget/SPEC.png

http://filservern.nu/kottberget/specc2.png

här är min spec.

Och svar på SXC så har jag problem med 3-4-5 speciellt men också ibland 2. Är det mycket immune to lightning så fastnar jag där också även innan jag kommer till Throne och får chicken.


jag tycker personligen att passiv skills "evade" och de är helt onödigt när man använder "kines"
Member
Posts: 253
Joined: Jul 6 2009
Gold: 0.00
May 17 2012 08:01am
Quote (orvars @ May 17 2012 03:59pm)
jag tycker personligen att passiv skills "evade" och de är helt onödigt när man använder "kines"


kines?
Member
Posts: 15,343
Joined: Jun 3 2008
Gold: 0.00
May 17 2012 08:03am
Quote (FredrikSnortare @ 17 May 2012 16:01)
kines?


bot ^^
Member
Posts: 253
Joined: Jul 6 2009
Gold: 0.00
May 17 2012 08:05am
Quote (orvars @ May 17 2012 04:03pm)
bot ^^


Förstår dock inte vad man ska med detta forum till förutom trade. Finns liksom ingen direkt hjälp :p
Member
Posts: 15,343
Joined: Jun 3 2008
Gold: 0.00
May 17 2012 08:07am
Quote (FredrikSnortare @ 17 May 2012 16:05)
Förstår dock inte vad man ska med detta forum till förutom trade. Finns liksom ingen direkt hjälp :p


man får ingetligen inte prata om botar å sånt


tror jag :ph34r:
Go Back To Svenska Topic List
1234Next
Add Reply New Topic New Poll