d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska >
Poll > Kära Dagg Bock > En Inblick I Mina Tankar Och Funderingar
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
May 16 2012 01:48am
Jag har inte införskaffat d3, jag har inte heller några närliggande amibitioner att införskaffa spelet.

Är jag bög?
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
May 16 2012 01:51am
Önskar att jag inte skaffat det nu...
Suttit i 1 dygn och försökt installera det/hitta problemet till varför jag inte kan installera det utan att lyckas.

L_S är det [x]
Blizzard är det absolut [xxxxxxxxxxxxxx]
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
May 16 2012 02:32am
Quote (Fil @ 16 May 2012 07:48)
Jag har inte införskaffat d3, jag har inte heller några närliggande amibitioner att införskaffa spelet.

Är jag bög?




är ju inte så lätt att påbörja ett spel som kräver mycket tid, samtidigt som man jobbar mycket
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
May 16 2012 02:39am
Quote (Chefen @ 16 May 2012 10:32)
är ju inte så lätt att påbörja ett spel som kräver mycket tid, samtidigt som man jobbar mycket


Äh, jag hade haft tid.

Fast då hade jag varit tvungen att offra brudarna, träningen och whiskyn :(
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
May 16 2012 02:44am
Quote (Fil @ 16 May 2012 10:39)
Äh, jag hade haft tid.

Fast då hade jag varit tvungen att offra brudarna, träningen och whiskyn :(

ääh brudarna diggar de
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
May 16 2012 04:52am
Quote (Fil @ 16 May 2012 08:39)
Äh, jag hade haft tid.

Fast då hade jag varit tvungen att offra brudarna, träningen och whiskyn :(




aa du tog orden ur munnen på mig haha :)
Member
Posts: 5,723
Joined: Jan 11 2007
Gold: 0.00
Jun 1 2012 04:49am
Quote (SpAz. @ 16 May 2012 09:44)
ääh brudarna diggar de


word.

T.o.m. fått min gf att spela :)))
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Jun 1 2012 07:20am
Quote (Fagg3 @ 1 Jun 2012 12:49)
word.

T.o.m. fått min gf att spela :)))


Gott snack! Det jag menar är att jag inte vill lägga tid på datorspel, eftersom jag har svårt att hålla det på en lagom nivå :P
Antingen spelar jag för lite, eller för mycket :P
Go Back To Svenska Topic List
Add Reply New Topic New Poll