Quote (Kerzhakov @ 16 May 2012 04:22)
Ahhhh orka, kommer bli som wow att man måste köpa nytt expansion varje månad för att lvl 5-10 lvls mer
kuuk
MM för det är inte kul att om ett och ett halvt år får man ny spännande content till ett billigare pris med eventuella balances och nya system som kan ta spelet till oändliga höjder!
det är jävligt jobbigt