d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Jättekul
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
May 15 2012 04:38pm
här har man spelat flera timmar nu och är i act 2 så ser jag att jag att jag är i america istället för europe

sen har man suttit med realm down i flera timmar

känns ju lagom kul...
Member
Posts: 21,643
Joined: Jun 14 2006
Gold: 2,310.27
May 15 2012 04:42pm
hey.. bättre än att vara pank irl och inte ens ha råd med spelet :D
Member
Posts: 31,631
Joined: Jul 3 2005
Gold: 14,804.00
May 15 2012 06:53pm
Quote (ImoK @ May 15 2012 10:42pm)
hey.. bättre än att vara pank irl och inte ens ha råd med spelet :D


detta
Member
Posts: 123
Joined: Feb 16 2012
Gold: 0.00
May 15 2012 07:24pm
nice
Go Back To Svenska Topic List
Add Reply New Topic New Poll