d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Ha Ha!!
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 30,141
Joined: Mar 15 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
May 15 2012 06:40am
dödade precis diablo på diablo3!!

någon annan som har hunnit med det? :D
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
May 15 2012 06:45am
Nej ofta, är det sant?!
Member
Posts: 997
Joined: Nov 19 2011
Gold: 35.37
Warn: 10%
May 15 2012 06:45am
Quote (SyB_BaM @ May 15 2012 01:45pm)
Nej ofta, är det sant?!


lägg off
Member
Posts: 30,141
Joined: Mar 15 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
May 15 2012 06:46am
Quote (SyB_BaM @ 15 May 2012 14:45)
Nej ofta, är det sant?!


yup big e-penis
Member
Posts: 4,841
Joined: Oct 14 2007
Gold: 310.01
May 15 2012 07:15am
Dödade honom på NM precis. Come at me
Member
Posts: 205,359
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
May 15 2012 11:18am
Döda honom i hell precis, ez.
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
May 15 2012 11:20am
Quote (KoS-Scorpion @ May 15 2012 01:40pm)
dödade precis diablo på diablo3!!

någon annan som har hunnit med det? :D


Ja, vid cirkus 10 imorse, och då var vi 2 pers halva A3 + hela A4.. :mellow:
Member
Posts: 123
Joined: Feb 16 2012
Gold: 0.00
May 15 2012 08:01pm
eller så va det inte så
Go Back To Svenska Topic List
Add Reply New Topic New Poll