d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Brb!
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
May 15 2012 06:12am
Sticker till norge i en vecka! Blir kul och se om det händer något igen som förra året :lol: (Breivik)
Member
Posts: 205,355
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
May 15 2012 06:15am
GL & HF
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
May 15 2012 06:27am
BRB smiter efter dig och lämnar dig bunden i en källare någonstans :ph34:
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
May 15 2012 07:45am
Quote (Makta @ 15 May 2012 13:27)
BRB smiter efter dig och lämnar dig bunden i en källare någonstans :ph34:


Gerejrå :|
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
May 15 2012 07:57am
Ha denna på repeat påvägen <3

Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
May 15 2012 08:01am
Quote (umade @ 15 May 2012 15:57)
Ha denna på repeat påvägen <3

http://www.youtube.com/watch?v=AErgw6gvIHw


JAAAAAAAAAAAAAAA :DDDDD
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
May 15 2012 08:30am
Ha så kult
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,333.17
May 15 2012 09:54am
Quote (Yllegarnet @ 15 May 2012 14:12)
Sticker till norge i en vecka! Blir kul och se om det händer något igen som förra året :lol: (Breivik)


Kan ju alltid hoppas
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
May 19 2012 01:09pm
Inblåsta idag, går skyhöga vågor D:
Men helvete vilket fiske vi har haft. Flera torskar över 20kg och massor över 10, även en del hälleflundra har synat båtarna :D
Go Back To Svenska Topic List
Add Reply New Topic New Poll