d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Nedräkning > D3
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,261
Joined: Oct 2 2010
Gold: 4.25
May 14 2012 03:35pm
Member
Posts: 27,935
Joined: Jul 3 2007
Gold: 18,431.00
May 14 2012 04:08pm
när börjar det svensk tid? de jävlarna från spelbutiken har inte skickat de än....
Member
Posts: 19,095
Joined: Aug 15 2007
Gold: 12.00
May 14 2012 04:10pm
Quote (Pissboss3 @ 15 May 2012 00:08)
när börjar det svensk tid? de jävlarna från spelbutiken har inte skickat de än....


8 minuter sedan.

/E 10 nu... tar tydligen 2 minuter för mig att skriva 2 ord och en siffra.

This post was edited by Dreamfuel on May 14 2012 04:10pm
Member
Posts: 7,489
Joined: May 24 2004
Gold: 9,560.00
May 14 2012 04:10pm
FACKA YOU LOGIN ERROR
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
May 14 2012 04:10pm
Quote (Dreamfuel @ May 14 2012 11:10pm)
8 minuter sedan.


+1 :)

/E; Spelar med Norrmän, där fick alla sina CE i Fredags utav Elgiganten :D

This post was edited by PhearCIII on May 14 2012 04:11pm
Member
Posts: 19
Joined: Feb 24 2007
Gold: 0.00
May 14 2012 04:22pm
Quote (Dreamfuel @ 15 May 2012 00:10)
8 minuter sedan.

/E 10 nu... tar tydligen 2 minuter för mig att skriva 2 ord och en siffra.


Stark sig!
Go Back To Svenska Topic List
Add Reply New Topic New Poll