d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Diablo 3 Live Stream?
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 15,343
Joined: Jun 3 2008
Gold: 0.00
May 14 2012 02:52pm
Någon som kommer stream sitt gameplay?

nån rolig


This post was edited by orvars on May 14 2012 02:52pm
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
May 14 2012 02:53pm
Tycker du jag är rolig? Isf kan ja streama <_<
Member
Posts: 15,343
Joined: Jun 3 2008
Gold: 0.00
May 14 2012 02:54pm
Quote (Spetch @ 14 May 2012 22:53)
Tycker du jag är rolig? Isf kan ja streama  <_<


Om du pratar i mick och håller humöret uppe så :thumbsup:

vill inte kolla på nån som bara sitter å lirar och inte säger nått
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
May 14 2012 02:57pm
Quote (orvars @ May 14 2012 10:54pm)
Om du pratar i mick och håller humöret uppe så  :thumbsup:

vill inte kolla på nån som bara sitter å lirar och inte säger nått


Haha, kanske ska göra det :D
Member
Posts: 15,343
Joined: Jun 3 2008
Gold: 0.00
May 14 2012 03:04pm
Quote (Spetch @ 14 May 2012 22:57)
Haha, kanske ska göra det :D


Då har du en iallafall 1 viewer :love:
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
May 14 2012 03:05pm
Kommer streama i framtiden, inte i början dock.
Member
Posts: 15,343
Joined: Jun 3 2008
Gold: 0.00
May 14 2012 03:11pm
Epic! :hail:



This post was edited by orvars on May 14 2012 03:11pm
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
May 14 2012 03:16pm
Quote (orvars @ May 14 2012 11:11pm)
Epic!  :hail:

http://img803.imageshack.us/img803/7686/25130412.jpg


Hahah fyfan va ja skratta? Har du gjort så?
Member
Posts: 19
Joined: Feb 24 2007
Gold: 0.00
May 14 2012 03:19pm
Quote (orvars @ May 14 2012 09:11pm)
Epic!  :hail:

http://img803.imageshack.us/img803/7686/25130412.jpg


Ölen i handfatet är det bästa imo
Member
Posts: 15,343
Joined: Jun 3 2008
Gold: 0.00
May 14 2012 03:20pm
Quote (Spetch @ 14 May 2012 23:16)
Hahah fyfan va ja skratta? Har du gjort så?


haha nej :p

hitta den här topicen :D http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=62437572&f=329&o=0
Go Back To Svenska Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll