d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Nygaddad
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
May 14 2012 11:04am


Mycket nöjd.

Tack till Inge @ Lucky 7, Nyköping.
Member
Posts: 997
Joined: Nov 19 2011
Gold: 35.37
Warn: 10%
May 14 2012 11:49am
seman
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
May 14 2012 11:50am
Återkom när den läkt. Ser ingen mening med att se svullna tatueringar tbh!
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
May 14 2012 11:51am
Vackert, vad står det? Är det en speciell fyr? :D

Quote (Fil @ May 14 2012 07:50pm)
Återkom när den läkt. Ser ingen mening med att se svullna tatueringar tbh!


Tyst med dig Fille!

Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
May 14 2012 11:54am
Quote (umade @ 14 May 2012 19:51)
Vackert, vad står det? Är det en speciell fyr? :D



Tyst med dig Fille!


Var inte menat att vara så negativ.
Jag är faktiskt nyfiken över att se den när den läkt! Gärna på en bild tagen av någon annan från lite avstånd, tagna på för kort avstånd ser tatueringar gärna något deformerade ut, speciellt när de sitter på en lem!
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
May 14 2012 11:54am
Quote (Fil @ May 14 2012 07:50pm)
Återkom när den läkt. Ser ingen mening med att se svullna tatueringar tbh!



Vart för ivrig för det.

Quote (umade @ May 14 2012 07:51pm)
Vackert, vad står det? Är det en speciell fyr? :D



Tyst med dig Fille!



Always Guide me the way.
Inget speciellt med den. Tatuerat in sjö-temat för att jag tycker om det. Ingen speciell mening förutom vad det "står" för symbol mesigt.
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
May 14 2012 11:57am
Quote (Fil @ May 14 2012 07:54pm)
Var inte menat att vara så negativ.
Jag är faktiskt nyfiken över att se den när den läkt! Gärna på en bild tagen av någon annan från lite avstånd, tagna på för kort avstånd ser tatueringar gärna något deformerade ut, speciellt när de sitter på en lem!


Jag vet, var bara tvungen att kalla dig Fille :D

Quote (Spetch @ May 14 2012 07:54pm)
Vart för ivrig för det.




Always Guide me the way.
Inget speciellt med den. Tatuerat in sjö-temat för att jag tycker om det. Ingen speciell mening förutom vad det "står" för symbol mesigt.


Jag tyckte väl det. Spegelvänt ^^
I dig.
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
May 14 2012 11:58am
Lol inge han kan tatuera han


Tjena fille


pejjz
Member
Posts: 9,228
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3,086.76
May 14 2012 12:07pm
Quote (Spetch @ 14 May 2012 19:04)
http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/532812_3660523886132_1665736903_2808482_2073622679_n.jpg

Mycket nöjd.

Tack till Inge @ Lucky 7, Nyköping.


reklam för äpplet :fume:
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
May 14 2012 12:32pm
Quote (SpAz. @ May 14 2012 07:58pm)
Lol inge han kan tatuera han


Tjena fille


pejjz


Yapp, riktigt duktig :)
Go Back To Svenska Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll