Quote (Fil @ May 14 2012 07:54pm)
Var inte menat att vara så negativ.
Jag är faktiskt nyfiken över att se den när den läkt! Gärna på en bild tagen av någon annan från lite avstånd, tagna på för kort avstånd ser tatueringar gärna något deformerade ut, speciellt när de sitter på en lem!
Jag vet, var bara tvungen att kalla dig Fille

Quote (Spetch @ May 14 2012 07:54pm)
Vart för ivrig för det.
Always Guide me the way.
Inget speciellt med den. Tatuerat in sjö-temat för att jag tycker om det. Ingen speciell mening förutom vad det "står" för symbol mesigt.
Jag tyckte väl det. Spegelvänt ^^
I dig.