d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Diablo 3 - Släppt 15:e Maj > Riktiga Officiella Tråden.
12310Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
May 14 2012 10:05am
Tjena grabbar, dags för en värdig tråd där vi svenskar kan samlas ånyo för att diskutera och hjälpa varandra med diablo III.
Håller på att installera spelet nu, mindre än 6 timmar kvar!

är ni taggade? ska ni spela länge i sträck eller behålla vanliga rutiner? hur ser erat första dygn efter dagen D ut? B)
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
May 14 2012 10:06am
Quote (SpAz. @ 14 May 2012 18:05)
Tjena grabbar, dags för en värdig tråd där vi svenskar kan samlas ånyo för att diskutera och hjälpa varandra med diablo III.
Håller på att installera spelet nu, mindre än 6 timmar kvar!

är ni taggade? ska ni spela länge i sträck eller behålla vanliga rutiner? hur ser erat första dygn efter dagen D ut? B)


Lär sitta hela dagen imorgon undantaget tid för träning/hantverkare i mitt rum, sedan lär veckan bestå av att sitta och game'a så länge jag inte hatar spelet dvs
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
May 14 2012 10:10am
gillar inte hur blizzard/activition sköter saker, så nej
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,351.22
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
May 14 2012 10:13am
Om någon har fått sin D3 skiva och bor i norra delen av Stockholm så hör av er, behöver en liten tjänst mot betalning :)
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
May 14 2012 10:24am
Quote (PlaaD @ 14 May 2012 18:06)
Lär sitta hela dagen imorgon undantaget tid för träning/hantverkare i mitt rum, sedan lär veckan bestå av att sitta och game'a så länge jag inte hatar spelet dvs

Allright casual dvs :) jag tror de flesta kmr gilla diablo3 som gillade d2
Quote (PhearCIII @ 14 May 2012 18:13)
Om någon har fått sin D3 skiva och bor i norra delen av Stockholm så hör av er, behöver en liten tjänst mot betalning :)

lol oliwer du ska alltid vara värst^^

Kör du inte digital copy?
ska du nöta inatt eller?
Quote (Jewhannes @ 14 May 2012 18:10)
gillar inte hur blizzard/activition sköter saker, så nej

nej det gör dom ju inte det håller jag med på, men spelet känns klockrent tycker jag och väl balanserat. Sen e det ju diablo........
Member
Posts: 26,973
Joined: Oct 26 2005
Gold: 1,732.37
May 14 2012 10:30am
Blir ett långt D3 pass tills man slocknar i stolen
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
May 14 2012 10:30am
här finns en stream från en snubbe på asia btw:
http://zh-tw.justin.tv/im_ai#/w/3077666848

Snart skeleton king dödad, så varnar för spoilers då^^
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
May 14 2012 10:47am
Quote (SpAz. @ May 14 2012 05:24pm)
Allright casual dvs :) jag tror de flesta kmr gilla diablo3 som gillade d2
lol oliwer du ska alltid vara värst^^

Kör du inte digital copy?
ska du nöta inatt eller?
nej det gör dom ju inte det håller jag med på, men spelet känns klockrent tycker jag och väl balanserat. Sen e det ju diablo........


Digital copy ja, mitt internet var inte lika snabbt som jag trodde...
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
May 14 2012 10:47am
jag och brorsan åker och fixar det till helgen istället :)
Go Back To Svenska Topic List
12310Next
Add Reply New Topic New Poll