Quote (PlaaD @ 14 May 2012 18:06)
Lär sitta hela dagen imorgon undantaget tid för träning/hantverkare i mitt rum, sedan lär veckan bestå av att sitta och game'a så länge jag inte hatar spelet dvs
Allright casual dvs

jag tror de flesta kmr gilla diablo3 som gillade d2
Quote (PhearCIII @ 14 May 2012 18:13)
Om någon har fått sin D3 skiva och bor i norra delen av Stockholm så hör av er, behöver en liten tjänst mot betalning

lol oliwer du ska alltid vara värst^^
Kör du inte digital copy?
ska du nöta inatt eller?
Quote (Jewhannes @ 14 May 2012 18:10)
gillar inte hur blizzard/activition sköter saker, så nej
nej det gör dom ju inte det håller jag med på, men spelet känns klockrent tycker jag och väl balanserat. Sen e det ju diablo........