d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > ~~~ Nostalgitråden ~~~
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
May 13 2012 02:45pm
Ja, nu gjorde jag en nostalgitråd, här postar vi minnen (skriftligt/bilder/text/annat) från barndom/yngre dagar, nostalgi helt enkelt! :)


100% Nostalgi detta, för er som spelat spelet det vill säga! =)





Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
May 13 2012 03:11pm
Quote (Litttle_Brother @ May 13 2012 09:45pm)
Ja, nu gjorde jag en nostalgitråd, här postar vi minnen (skriftligt/bilder/text/annat) från barndom/yngre dagar, nostalgi helt enkelt! :)


100% Nostalgi detta, för er som spelat spelet det vill säga! =)





http://www.youtube.com/watch?v=MGTWKYaalfM


Mulle meck bygger x <3 de är alla så otroligt nice!
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
May 13 2012 03:41pm
repost x 1000
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
May 13 2012 03:43pm
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
May 13 2012 06:34pm
svarter:
hur fan blir det där nostalgi, är ju nyligen.. eller så har jag misstolkad ordet, eller så har vi olika definitioner på nostalgi..

e: sry inte meningen o låta dryg.

anyways mitt bidrag:


This post was edited by berhemuli on May 13 2012 06:37pm
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
May 13 2012 07:01pm
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
May 13 2012 07:07pm
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
May 13 2012 07:08pm
Quote (Spetch @ 14 May 2012 03:01)
http://www.youtube.com/watch?v=cHEw9JfxHiY


ahaha
jävla stoners som gör barnprogram



This post was edited by Jewhannes on May 13 2012 07:09pm
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
May 13 2012 07:12pm
Älskade detta barnprogram när jag var liten, hade täcke och kuddar med dundermusen ^_^




This post was edited by Kerzhakov on May 13 2012 07:14pm
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
May 13 2012 07:14pm
Quote (Jewhannes @ May 14 2012 03:08am)
ahaha
jävla stoners som gör barnprogram

http://i3.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/000/288/625/69c.png


Det är helt underbart ju ;)
Go Back To Svenska Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll