☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> ~~~ Nostalgitråden ~~~
1
2
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 479
Replies: 10
Track Topic
Litttle_Brother
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold
:
2,069.00
#1
May 13 2012 02:45pm
Ja, nu gjorde jag en nostalgitråd, här postar vi minnen (skriftligt/bilder/text/annat) från barndom/yngre dagar, nostalgi helt enkelt!
100% Nostalgi detta, för er som spelat spelet det vill säga!
=)
Orvar
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold
:
4,611.00
#2
May 13 2012 03:11pm
Quote (Litttle_Brother @ May 13 2012 09:45pm)
Ja, nu gjorde jag en nostalgitråd, här postar vi minnen (skriftligt/bilder/text/annat) från barndom/yngre dagar, nostalgi helt enkelt!
100% Nostalgi detta, för er som spelat spelet det vill säga!
=)
http://www.youtube.com/watch?v=MGTWKYaalfM
Mulle meck bygger x
de är alla så otroligt nice!
Ekaan
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold
:
7,051.99
#3
May 13 2012 03:41pm
repost x 1000
Svartermetalisk
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold
:
30.00
#4
May 13 2012 03:43pm
berhemuli
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold
:
3,552.51
#5
May 13 2012 06:34pm
svarter:
hur fan blir det där nostalgi, är ju nyligen.. eller så har jag misstolkad ordet, eller så har vi olika definitioner på nostalgi..
e: sry inte meningen o låta dryg.
anyways mitt bidrag:
This post was edited by berhemuli on May 13 2012 06:37pm
Spetch
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold
:
85.47
Trader:
Trusted
#6
May 13 2012 07:01pm
Kerzhakov
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold
:
880.00
#7
May 13 2012 07:07pm
Jewhannes
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold
:
259.62
#8
May 13 2012 07:08pm
Quote (Spetch @ 14 May 2012 03:01)
http://www.youtube.com/watch?v=cHEw9JfxHiY
ahaha
jävla stoners som gör barnprogram
This post was edited by Jewhannes on May 13 2012 07:09pm
Kerzhakov
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold
:
880.00
#9
May 13 2012 07:12pm
Älskade detta barnprogram när jag var liten, hade täcke och kuddar med dundermusen
This post was edited by Kerzhakov on May 13 2012 07:14pm
Spetch
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold
:
85.47
Trader:
Trusted
#10
May 13 2012 07:14pm
Quote (Jewhannes @ May 14 2012 03:08am)
ahaha
jävla stoners som gör barnprogram
http://i3.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/000/288/625/69c.png
Det är helt underbart ju
Go Back To
Svenska
Topic List
1
2
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact