d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska >
Poll > Diablo 3 Team?
1236Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
May 13 2012 02:22pm
Inte sett någon sådan tråd än.. Tänkte höra om det finns intresse för någon sorts team som börjar på tisdag? Jag kommer vara ledig hela onsdag så det blir att nöta tisdag efter ~3 och hela onsdagen. Någon som känner för att lira med lilla mig och självklart ett gäng andra? :wub:

This post was edited by snoramej on May 13 2012 02:23pm
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
May 13 2012 02:25pm
Ja, gärna! Schyrrans kille det där! [X]

Ska dock spela med IRL's och ragea på dem då de suger på Diablo överlag :wallbash:
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
May 13 2012 02:26pm
Oshyrrans kille det där :angry:


ne skoja, men kommer väl inte bli så mkt D3 pga massa jobb. Men lite grann iaf, har precis råd att köpa det tbh lol.

Var ska man beställa det btw?!
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
May 13 2012 02:28pm
Quote (Litttle_Brother @ May 13 2012 09:26pm)
Oshyrrans kille det där :angry:


ne skoja, men kommer väl inte bli så mkt D3 pga massa jobb. Men lite grann iaf, har precis råd att köpa det tbh lol.

Var ska man beställa det btw?!


Battle.net :)
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
May 13 2012 02:29pm
Kommer kötta som fan när jag får hem det, aka så fort det är framme hos posten
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
May 13 2012 02:29pm
Quote (Litttle_Brother @ 13 May 2012 21:26)
Oshyrrans kille det där :angry:


ne skoja, men kommer väl inte bli så mkt D3 pga massa jobb. Men lite grann iaf, har precis råd att köpa det tbh lol.

Var ska man beställa det btw?!


www.spelbutiken.se

Har bra pris :)

Quote (c00kie_m0nster @ 13 May 2012 21:29)
Kommer kötta som fan när jag får hem det, aka så fort det är framme hos posten


Aa precis, samma här. Vilket borde vara på tisdag! :D

This post was edited by snoramej on May 13 2012 02:29pm
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
May 13 2012 02:31pm
Kommer inte att köpa det cuz hipster

[x]Det är ingen hipsterskit!
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
May 13 2012 02:35pm
Quote (PlaaD @ May 13 2012 09:25pm)
Ja, gärna! Schyrrans kille det där! [X]

Ska dock spela med IRL's och ragea på dem då de suger på Diablo överlag  :wallbash:


Same :D

Will be fun B)

This post was edited by Orvar on May 13 2012 02:36pm
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
May 13 2012 02:37pm
Quote (snoramej @ 13 May 2012 22:29)
www.spelbutiken.se

Har bra pris :)


Ok! :)

Hur gör dem? Får man hämta ut de på posten då?

Men jag har inte beställt det än, måste göra de imorgon så kommer ju typ bli sent, man får ju knappast hem det till på Tisdag då? ;S
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
May 13 2012 02:38pm
Quote (snoramej @ 13 May 2012 22:29)
www.spelbutiken.se

Har bra pris :)



Aa precis, samma här. Vilket borde vara på tisdag! :D


mm exakt
Go Back To Svenska Topic List
1236Next
Add Reply New Topic New Poll