videon var mest "

" för mig.
Börjar inte hela den här "wowowowow fest o pappas pengar" ev. "dekadent urspårad tonåring jaaaaaaaa fezzzttaaaaa *spy* knullaaaaaaa" bli lite passé?
att det börjar likna en subkult över huvud taget skrämmer mig. Finns det verkligen så många ytliga, vilsna människor?
/rant
/de var bättre förr