d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Högvakt
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 82,425
Joined: Apr 29 2005
Gold: 84,423.17
Trader: Trusted
May 12 2012 12:30am
Att gå högvakten är fan som ett morgonstånd.
Hårt, långt och helt meningslöst.

Shit vad tråkigt de är och bara skit man får göra över tiden. mycket sömn får man inte!
2dagar avklarade, 5,5 dag kvar. Ska man gå i ceremonin idag också med musikkåren vid 12:15 >_<
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
May 12 2012 12:59am
Quote (n1ghtm4r3 @ 12 May 2012 06:30)
Att gå högvakten är fan som ett morgonstånd.
Hårt, långt och helt meningslöst.

Shit vad tråkigt de är och bara skit man får göra över tiden. mycket sömn får man inte!
2dagar avklarade, 5,5 dag kvar. Ska man gå i ceremonin idag också med musikkåren vid 12:15 >_<


det är väl kortkort då iallfall?

Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
May 12 2012 02:13am
Quote (n1ghtm4r3 @ 12 May 2012 08:30)
Att gå högvakten är fan som ett morgonstånd.
Hårt, långt och helt meningslöst.

Shit vad tråkigt de är och bara skit man får göra över tiden. mycket sömn får man inte!
2dagar avklarade, 5,5 dag kvar. Ska man gå i ceremonin idag också med musikkåren vid 12:15 >_<


Det är ju bra med cash när man går högvakt i alla fall har jag hört.
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
May 12 2012 05:26am
du får ju bli plåtad med poserande japanska turister !!!! värt all möda då väl
Member
Posts: 123
Joined: Feb 16 2012
Gold: 0.00
May 18 2012 06:00pm
Quote (SpAz. @ May 12 2012 12:26pm)
du får ju bli plåtad med poserande japanska turister !!!! värt all möda då väl


hahah :bonk:
Go Back To Svenska Topic List
Add Reply New Topic New Poll