Quote (n1ghtm4r3 @ 12 May 2012 08:30)
Att gå högvakten är fan som ett morgonstånd.
Hårt, långt och helt meningslöst.
Shit vad tråkigt de är och bara skit man får göra över tiden. mycket sömn får man inte!
2dagar avklarade, 5,5 dag kvar. Ska man gå i ceremonin idag också med musikkåren vid 12:15 >_<
Det är ju bra med cash när man går högvakt i alla fall har jag hört.