d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Låt Oss Snacka Lite Om Hockey
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 376
Joined: Sep 26 2009
Gold: 0.00
Warn: 30%
May 11 2012 12:28pm
Har hållt mig lagom uppdaterad nu under Hockey-VM, jag tycker faktiskt att hockey i sig är en härlig sport fastän jag själv inte spelar det.

Nu blev det mål också till Sverige ^_^

Hur som helst, jag håller dock inte jättekoll på reglerna och jag undrar; när låter domarna spelarna få ha slagsmål?

Sett flera gånger då de inte har gått in i bråket utan snarare väntat tills någon har förlorat.
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,333.17
May 11 2012 12:38pm
Member
Posts: 376
Joined: Sep 26 2009
Gold: 0.00
Warn: 30%
May 11 2012 12:46pm
sluta
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
May 11 2012 12:48pm
Quote (Zquidy @ 11 May 2012 20:46)
sluta

Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,333.17
May 11 2012 12:49pm
Quote (Zquidy @ 11 May 2012 20:46)
sluta


vadå?
Member
Posts: 376
Joined: Sep 26 2009
Gold: 0.00
Warn: 30%
May 11 2012 12:51pm
Quote (c00kie_m0nster @ May 11 2012 08:48pm)
http://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-snc4/372764_100002270191485_768050679_n.jpg


sluta, jag trivs med min avatar

Quote (SCXiao @ May 11 2012 08:49pm)
vadå?


snälla svara
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,333.17
May 11 2012 12:52pm
Quote (Zquidy @ 11 May 2012 20:51)
snälla svara


svaret är 42
Member
Posts: 376
Joined: Sep 26 2009
Gold: 0.00
Warn: 30%
May 11 2012 12:55pm
Quote (SCXiao @ May 11 2012 08:52pm)
svaret är 42


Erkänn jag och min orb passar bra ihop, hudfärgen ger en fin nyans.
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,333.17
May 11 2012 12:56pm
Quote (Zquidy @ 11 May 2012 20:55)
Erkänn jag och min orb passar bra ihop, hudfärgen ger en fin nyans.


Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
May 11 2012 12:56pm
Go Back To Svenska Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll