Quote (Kerzhakov @ 11 May 2012 18:06)
I morgon testar man världens första el-väg som ska föra bilar fram som en bilbana eller liknande.
Arlandastad- Märsta
Hur hade dom tänkt att göra om det funkar bra?
ska dom börja producera bilar för detta?
Saab gör comeback och blir större än någonsin :D?
saab kommer aldrig komma tbx

dock kommer säkert nån wannabe saab och göra likadana bilar och dra på sig skulder
