☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Nu Har Ni Eran Chans Att Träffa Der Fuhrer!
1
2
3
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 816
Replies: 29
Track Topic
Makta
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold
:
3.90
#1
May 9 2012 02:32pm
27-28 Juli kommer jag att befinna mig på kuggnäs utanför Jönköping tillsammans med massa andra drägg/fyllon/trevligt/otrevligt folk!
Vad händer den 27-28 Juli frågar ni er? Jo! Ultima Thule gör sin sista spelning någonsin och självklart så måste man dit och se denna! "Men Ultima Thule suger ju!" Nej.. Du suger!
Raus!
c00kie_m0nster
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold
:
1,145.00
#2
May 9 2012 02:36pm
Jag gissar på bråk.
This post was edited by c00kie_m0nster on May 9 2012 02:37pm
Makta
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold
:
3.90
#3
May 9 2012 02:50pm
Quote (c00kie_m0nster @ 9 May 2012 21:36)
Jag gissar på bråk.
http://wib.webblogg.se/images/2008/0501021p_dela_hoya_v_whitaker_1211905676_6028456.jpg
Jag är för snäll snäll och väluppfostrad för sådant... Fniss
c00kie_m0nster
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold
:
1,145.00
#4
May 9 2012 02:52pm
Quote (Makta @ 9 May 2012 22:50)
Jag är för snäll snäll och väluppfostrad för sådant... Fniss
Du ja men kanske inte dina gangstervänner
Jewhannes
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold
:
259.62
#5
May 9 2012 02:57pm
håller mig nog så långt borta som jag kan
Pissboss3
Member
Posts: 27,935
Joined: Jul 3 2007
Gold
:
18,431.00
#6
May 9 2012 02:57pm
dodge
ImoK
Member
Posts: 21,643
Joined: Jun 14 2006
Gold
:
2,310.27
#7
May 9 2012 03:26pm
får man som invandrare komma o chilla eller
Marcusd0
Member
Posts: 205,356
Joined: Aug 22 2008
Gold
:
3,472.97
#8
May 9 2012 03:27pm
ok visst kompis
Litttle_Brother
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold
:
2,069.00
#9
May 9 2012 03:27pm
Quote (c00kie_m0nster @ 9 May 2012 22:52)
Du ja men kanske inte dina gangstervänner
xD
Quote (Jewhannes @ 9 May 2012 22:57)
håller mig nog så långt borta som jag kan
xD
Quote (ImoK @ 9 May 2012 23:26)
får man som invandrare komma o chilla eller
xD
Makta
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold
:
3.90
#10
May 9 2012 03:31pm
Quote (ImoK @ 9 May 2012 22:26)
får man som invandrare komma o chilla eller
Klart. Tror att mina kompisar är det värsta du kommer att möta. Så ingen fara!
Quote (Marcusd0 @ 9 May 2012 22:27)
ok visst kompis
Shu bre!
Go Back To
Svenska
Topic List
1
2
3
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact