d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Nu Har Ni Eran Chans Att Träffa Der Fuhrer!
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
May 9 2012 02:32pm
27-28 Juli kommer jag att befinna mig på kuggnäs utanför Jönköping tillsammans med massa andra drägg/fyllon/trevligt/otrevligt folk!

Vad händer den 27-28 Juli frågar ni er? Jo! Ultima Thule gör sin sista spelning någonsin och självklart så måste man dit och se denna! "Men Ultima Thule suger ju!" Nej.. Du suger!

Raus!
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
May 9 2012 02:36pm
Jag gissar på bråk.



This post was edited by c00kie_m0nster on May 9 2012 02:37pm
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
May 9 2012 02:50pm
Quote (c00kie_m0nster @ 9 May 2012 21:36)
Jag gissar på bråk.

http://wib.webblogg.se/images/2008/0501021p_dela_hoya_v_whitaker_1211905676_6028456.jpg


Jag är för snäll snäll och väluppfostrad för sådant... Fniss :lol:
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
May 9 2012 02:52pm
Quote (Makta @ 9 May 2012 22:50)
Jag är för snäll snäll och väluppfostrad för sådant... Fniss :lol:



Du ja men kanske inte dina gangstervänner
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
May 9 2012 02:57pm
håller mig nog så långt borta som jag kan
Member
Posts: 27,935
Joined: Jul 3 2007
Gold: 18,431.00
May 9 2012 02:57pm
dodge
Member
Posts: 21,643
Joined: Jun 14 2006
Gold: 2,310.27
May 9 2012 03:26pm
får man som invandrare komma o chilla eller :D
Member
Posts: 205,356
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
May 9 2012 03:27pm
ok visst kompis
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
May 9 2012 03:27pm
Quote (c00kie_m0nster @ 9 May 2012 22:52)
Du ja men kanske inte dina gangstervänner


xD

Quote (Jewhannes @ 9 May 2012 22:57)
håller mig nog så långt borta som jag kan


xD

Quote (ImoK @ 9 May 2012 23:26)
får man som invandrare komma o chilla eller :D


xD
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
May 9 2012 03:31pm
Quote (ImoK @ 9 May 2012 22:26)
får man som invandrare komma o chilla eller :D


Klart. Tror att mina kompisar är det värsta du kommer att möta. Så ingen fara!

Quote (Marcusd0 @ 9 May 2012 22:27)
ok visst kompis


Shu bre!
Go Back To Svenska Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll