Quote (Litttle_Brother @ 9 May 2012 19:21)
Grattis på Födelsedagen Nickeee! 19 år fyller våran egen Jokkmokkare.Jag själv med dåligt minne trodde det var imorgon.Lite jokkmokks-bilder hehe: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/7/71/Jokkmokk_table.jpg
http://www.harrietcederqvist.se/renar%20p%C3%A5%20fj%C3%A4llet.jpg
http://carolinelarsson.blogg.se/images/2011/sn_141477197.jpg
nästan så man kanske skulle rida ner på en ren är ju bara 10 mil ifrån
