d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Wat Da > :(
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
May 6 2012 03:38pm


This post was edited by Mikob on May 6 2012 03:38pm
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
May 6 2012 03:39pm
haha fyfan va stark
Member
Posts: 22,633
Joined: Sep 17 2005
Gold: 0.00
May 6 2012 11:59pm
^^^^^^^^^^^^^^^^
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
May 7 2012 01:52am
enligt en undersökning som gjordes (stod i Na) så är Tisdag den värsta dagen och man mår som bäst under vardagarna.
Member
Posts: 22,633
Joined: Sep 17 2005
Gold: 0.00
May 7 2012 02:12am
Quote (ankiie @ May 7 2012 07:52am)
enligt en undersökning som gjordes (stod i Na) så är Tisdag den värsta dagen och man mår som bäst under vardagarna.


Tisdagar är värst på jobbet.
Söndagar är sämst när man inte jobbar.
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
May 7 2012 08:02am
Quote (vandalen @ 7 May 2012 10:12)
Tisdagar är värst på jobbet.
Söndagar är sämst när man inte jobbar.



Detta är sant!

Måndag, man är trött men helgen var sweet
Tisdag, långt till helg, ingen nytta av helgen som var
Onsdag, lilla pipp afton/lill lördag, halva veckan gången
Torsdag, snart helg
Fredag, FRIDAY FRIDAY!!
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
May 7 2012 08:25am
alla dagar är sämst
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
May 7 2012 08:32am
hahahahahah



Quote (vandalen @ 7 May 2012 10:12)
Tisdagar är värst på jobbet.
Söndagar är sämst när man inte jobbar.


och Lördagar är bäst.

På Fredagar är man väl mest taggad dock.

This post was edited by Litttle_Brother on May 7 2012 08:33am
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
May 7 2012 08:37am
Quote (AsDrake @ 7 May 2012 16:25)
alla dagar är sämst


nästan så jag vill hålla med

måndag --> torsdag

fredagen gör man inte så mycket spolar av maskinen och kolla om det behövs några reprationer (tar max 1 timme dock är man kvar 5 timmar för jag får betalt för dom oxxå :P )
Member
Posts: 25,692
Joined: Dec 22 2007
Gold: 0.00
May 7 2012 10:29am
måndag är bäst, för då är det som längst till nästa måndag
Go Back To Svenska Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll