Quote (vandalen @ 7 May 2012 10:12)
Tisdagar är värst på jobbet.
Söndagar är sämst när man inte jobbar.
Detta är sant!
Måndag, man är trött men helgen var sweet
Tisdag, långt till helg, ingen nytta av helgen som var
Onsdag, lilla pipp afton/lill lördag, halva veckan gången
Torsdag, snart helg
Fredag, FRIDAY FRIDAY!!