Imorrn bitti åker man ner till fjollträsket då

06.10!
Skall ner med jobbet och gå högvakten >_> Fml inte alls taggad och de är ingen av kollegorna heller

Vi går på Torsdag och skall vara på slottet, från Torsdag till Torsdag.
Kommer väl vara lite semi-aktiv här på forumet via mobilen, kanske man får säga hej till någon swesub-are från sthlm ;D
Who knows!