d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Hej Stockholm ^^
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 82,425
Joined: Apr 29 2005
Gold: 84,423.17
Trader: Trusted
May 6 2012 02:36pm
Imorrn bitti åker man ner till fjollträsket då :P 06.10!
Skall ner med jobbet och gå högvakten >_> Fml inte alls taggad och de är ingen av kollegorna heller :P

Vi går på Torsdag och skall vara på slottet, från Torsdag till Torsdag.
Kommer väl vara lite semi-aktiv här på forumet via mobilen, kanske man får säga hej till någon swesub-are från sthlm ;D
Who knows!
Member
Posts: 6,397
Joined: Mar 2 2008
Gold: 7,528.68
May 6 2012 02:39pm


haha var tvungen bara =P no offense! :D

This post was edited by Edensten on May 6 2012 02:40pm
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
May 6 2012 02:41pm
hörde att teposen ville träffas
Member
Posts: 82,425
Joined: Apr 29 2005
Gold: 84,423.17
Trader: Trusted
May 6 2012 02:47pm
Quote (Ekaan @ 6 May 2012 22:41)
hörde att teposen ville träffas


Ska jag PM'a honom?
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
May 6 2012 02:50pm
Välkommen till storstan, bonde. Kan vara smått svårt att parkera din traktor i innerstan, men försöka duger! Lycka till!
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
May 6 2012 02:53pm
Quote (berhemuli @ 6 May 2012 22:50)
Välkommen till storstan, bonde. Kan vara smått svårt att parkera din traktor i innerstan, men försöka duger! Lycka till!


this
Member
Posts: 82,425
Joined: Apr 29 2005
Gold: 84,423.17
Trader: Trusted
May 6 2012 02:54pm
Quote (berhemuli @ 6 May 2012 22:50)
Välkommen till storstan, bonde. Kan vara smått svårt att parkera din traktor i innerstan, men försöka duger! Lycka till!


har inget körkort så kan inte ta me traktorn ner =/ Tror inte jag få ta me den som handbagage på flyget heller :o
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
May 6 2012 02:59pm
Quote (n1ghtm4r3 @ 6 May 2012 22:54)
har inget körkort så kan inte ta me traktorn ner =/ Tror inte jag få ta me den som handbagage på flyget heller :o


Ah okej, då finns det någon som kallas tunnelbana! Testa det, åk inte vilse o hamna i rinkeby/alby bara. OCH! sen finns det trappor som rör på sig! Kallas rulltrappor, akta så du inte ramlar! (hört att det inte finns överallt i sverige xD) :D
Member
Posts: 82,425
Joined: Apr 29 2005
Gold: 84,423.17
Trader: Trusted
May 6 2012 03:13pm
Quote (berhemuli @ 6 May 2012 22:59)
Ah okej, då finns det någon som kallas tunnelbana! Testa det, åk inte vilse o hamna i rinkeby/alby bara. OCH! sen finns det trappor som rör på sig! Kallas rulltrappor, akta så du inte ramlar!  (hört att det inte finns överallt i sverige xD) :D


rull-trappor? wtf! Låter farligt det :o
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
May 6 2012 03:28pm
Glhf bro

akta dig, du kanske gillar det du ser :o
Go Back To Svenska Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll