Quote (Teposen @ 5 May 2012 20:57)

Hoppas på el-clasico i finalen!

snackade med en kollega om den finska hockey kulturen, han var inte så insatt.. Trodde inte riktigt på kanske det här med finnarnas rivalitet mot sverige i VM sammanhang.. så kommer en annan finsk kollega förbi o enda han säger är "bara vi kommer längre än sverige, spelar ingen roll om vi är sjua bara sverige är åtta då" bevisade saken.. haha.. Näe störda veckor nu, sen lägger vi på att det är AIK-dif på tisdag! herrejävlar vilka underbara veckor nu.
