d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > 1-0
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
May 5 2012 12:19pm
WOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
May 5 2012 12:32pm
tack.

(är väl topic för finlands 1-0 vinst igår? ) :O

This post was edited by berhemuli on May 5 2012 12:32pm
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
May 5 2012 12:49pm
Quote (berhemuli @ May 5 2012 07:32pm)
tack.

(är väl topic för finlands 1-0 vinst igår? ) :O


SWE - Czech
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
May 5 2012 12:51pm
Quote (Kerzhakov @ 5 May 2012 20:49)
SWE - Czech





önskade mig en mindre bild men får va så..
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
May 5 2012 12:57pm
Quote (berhemuli @ May 5 2012 07:51pm)
http://28.media.tumblr.com/tumblr_m37gw4Tcaj1r8wctqo2_500.jpg


önskade mig en mindre bild men får va så..


:LOL:

Hoppas på el-clasico i finalen! ;)
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
May 5 2012 01:03pm
Ez 2-0
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
May 5 2012 04:08pm
Quote (Teposen @ 5 May 2012 20:57)
:LOL:

Hoppas på el-clasico i finalen! ;)


snackade med en kollega om den finska hockey kulturen, han var inte så insatt.. Trodde inte riktigt på kanske det här med finnarnas rivalitet mot sverige i VM sammanhang.. så kommer en annan finsk kollega förbi o enda han säger är "bara vi kommer längre än sverige, spelar ingen roll om vi är sjua bara sverige är åtta då" bevisade saken.. haha.. Näe störda veckor nu, sen lägger vi på att det är AIK-dif på tisdag! herrejävlar vilka underbara veckor nu. :D
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
May 5 2012 04:42pm
Quote (berhemuli @ 6 May 2012 00:08)
snackade med en kollega om den finska hockey kulturen, han var inte så insatt.. Trodde inte riktigt på kanske det här med finnarnas rivalitet mot sverige i VM sammanhang.. så kommer en annan finsk kollega förbi o enda han säger är "bara vi kommer längre än sverige, spelar ingen roll om vi är sjua bara sverige är åtta då"  bevisade saken.. haha.. Näe störda veckor nu, sen lägger vi på att det är AIK-dif på tisdag! herrejävlar vilka underbara veckor nu. :D


Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
May 5 2012 05:02pm
Quote (PlaaD @ 6 May 2012 00:42)
http://gfx.aftonbladet-cdn.se/image/14780890/837/normal/d860d60e2f79d/nybreivik.jpg


so? tackla inte en finne, annars kommer breivik.. nya mottot. np.
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
May 5 2012 05:33pm
Quote (berhemuli @ 6 May 2012 01:02)
so? tackla inte en finne, annars kommer breivik.. nya mottot. np.


hahah, fnissade lite irl :P lät roligt.
Go Back To Svenska Topic List
Add Reply New Topic New Poll