d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Maj Månad
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 82,425
Joined: Apr 29 2005
Gold: 84,423.17
Trader: Trusted
May 5 2012 11:19am
Man börjar snart bli aningen deprimerande! kommer de aldrig sluta snöa och bli sommar nån gång? :>

Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
May 5 2012 11:20am
socker!
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
May 5 2012 11:26am
LOL

Ez sommar här nere b)
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,351.22
May 5 2012 11:26am
Ganska nöjd med vädret här

Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
May 5 2012 11:53am
Snöade en hel del här också idag.

Men jag har förhoppningar på Majmånad.


4/5 dagar med bra väder so far.

This post was edited by Litttle_Brother on May 5 2012 11:53am
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
May 5 2012 12:51pm
har inte snöat nåt idag men det vräkte ner igår lols

ska ta ledigt en månad och bo nere hos föräldrarna

Quote (orvars @ 5 May 2012 20:57)
Vart fan bor du då?


gällivare och pajala

This post was edited by Intenso8 on May 5 2012 01:03pm
Member
Posts: 15,343
Joined: Jun 3 2008
Gold: 0.00
May 5 2012 12:57pm
Vart fan bor du då?
Go Back To Svenska Topic List
Add Reply New Topic New Poll