d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Någon Som Har Koll På Bilar?
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,186
Joined: Feb 11 2010
Gold: Locked
May 4 2012 04:12am
Har suttit i bilen med radion på i ca 30 min och när jag försöker starta bilen nu så kommer endast ett hackigt ljud från hela panelen. Bilen låter som om det skulle pysa ut gas i ca 5 sekunder. Bilen startar alltså inte.

Någon som vet vad problemet är?

Volvo v70

Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,351.22
May 4 2012 04:27am
Lite längre ner på första sidan........

» Den Officiella Bil Tråden 1 2
Ny Rubrik
Member
Posts: 205,362
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
May 4 2012 05:02am
XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Member
Posts: 10,186
Joined: Feb 11 2010
Gold: Locked
May 4 2012 05:40am
Quote (Marcusd0 @ May 4 2012 12:02pm)
XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD


dn8 xD
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
May 4 2012 06:20am
Inte så att du kört slut på batteriet så startmotorn inte orkar dra igång bilen?
Member
Posts: 10,186
Joined: Feb 11 2010
Gold: Locked
May 4 2012 06:24am
Quote (eviilution @ May 4 2012 01:20pm)
Inte så att du kört slut på batteriet så startmotorn inte orkar dra igång bilen?


Exakt vad det var, löste sig dock :)
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
May 4 2012 07:58am
Quote (Marcusd0 @ 4 May 2012 13:02)
XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD


this :lol:
Go Back To Svenska Topic List
Add Reply New Topic New Poll