d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Kika Hit > :)
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,279
Joined: May 28 2009
Gold: 0.00
May 2 2012 04:18pm
Skulle någon kunna vara jätte snäll o kunna betala av en scam som medi säger att jag scammat för 2 år sedan, ligger på 300 fg.
När jag scammade för 2 år sedan så betalade jag tillbaka direkt, men sen äre någon som vill sätta dit mig 1 år efter o anmäler mig så nu har jag en skuld på 300fg.
Skulle vara jätte snällt om någon kunna hjälpa mig med det. :)

Vill inte ha massa onödiga kommentarer.
Skulle va jätte snällt om någon där ute kunde hjälpa mig med detta.
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
May 2 2012 04:22pm
Inget o se, ni kan lämna tråden :)
Member
Posts: 10,279
Joined: May 28 2009
Gold: 0.00
May 2 2012 04:23pm
Quote (Orvar @ May 2 2012 10:22pm)
Inget o se, ni kan lämna tråden :)


Sånna som dig jag inte vela ha här.
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
May 2 2012 04:28pm
Quote (liiliiz @ May 2 2012 11:23pm)
Sånna som dig jag inte vela ha här.


Personer som dig vill VI inte ha här

Pratar nog för hela swe-sub

Also, du vet vad du måste göra för att få dina scams betalda
Member
Posts: 10,279
Joined: May 28 2009
Gold: 0.00
May 2 2012 04:29pm
Oj var jag inte medlem här före dig?
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
May 2 2012 04:33pm
Quote (liiliiz @ May 2 2012 11:29pm)
Oj var jag inte medlem här före dig?


Jo, verkar faktiskt som du var locked & scammer tagged före mig as well :)
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
May 2 2012 04:42pm
Quote (Orvar @ 3 May 2012 00:28)
Personer som dig vill VI inte ha här

Pratar nog för hela swe-sub

Also, du vet vad du måste göra för att få dina scams betalda


This.
Sluta skapa nya trådar angående samma sak dessutom.
Är du idiot nog att få scam från början och sedan tigger att folk ska betala av den nya scammen som enligt dig du är ''oskyldig'' till.
Bete dig eller stick.
Member
Posts: 24,800
Joined: Dec 4 2007
Gold: 1,337.00
May 2 2012 04:47pm
jo visst kan jag det, skicka bara ett pm

HAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHA
Member
Posts: 7,484
Joined: May 5 2008
Gold: 915.00
May 2 2012 04:50pm
pm Teposen, han brukar hjälpa folk som du
Member
Posts: 10,279
Joined: May 28 2009
Gold: 0.00
May 2 2012 05:01pm
Quote (Errorz @ May 2 2012 10:50pm)
pm Teposen, han brukar hjälpa folk som du


kan inte pma..
Go Back To Svenska Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll