jag kan tänkas lira med några om ni behöver påfyllnad dock spelar jag bara till typ 2~
ska på möte imorrn kl 13 så behöver sömn

sen efter 15 så kan jag dygna i stort sett
skype is obv! acc: jocke.hermansson
This post was edited by Intenso8 on May 2 2012 02:31pm