d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Team!
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,082
Joined: Oct 29 2007
Gold: 852.00
May 2 2012 02:14pm
fan ngn som har en plats elr?
kan köra vad ni än behöver!

droppa ett pm isf,
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
May 2 2012 02:16pm
Jag har en skallerorm i min stövel.
Member
Posts: 2,613
Joined: Jun 29 2006
Gold: 7,218.00
May 2 2012 02:18pm
jag vill också köra team :) men kan inte spela allt för länge typ 3 kanske el mer om man fastnar. men lär ju upp till jobbet imorgon :P
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
May 2 2012 02:30pm
jag kan tänkas lira med några om ni behöver påfyllnad dock spelar jag bara till typ 2~

ska på möte imorrn kl 13 så behöver sömn :) sen efter 15 så kan jag dygna i stort sett

skype is obv! acc: jocke.hermansson

This post was edited by Intenso8 on May 2 2012 02:31pm
Member
Posts: 4,405
Joined: Nov 18 2009
Gold: 1.36
May 2 2012 02:32pm
same, kan lira till kl 2-3 :)
Member
Posts: 2,613
Joined: Jun 29 2006
Gold: 7,218.00
May 2 2012 02:37pm
jag har också skype. vet dock inte om micken funkar då min dotter brukar tugga på den :)

hur ser man vad man heter där då? :P
tror det är detta.
acc: rickard-ahl
Member
Posts: 24,800
Joined: Dec 4 2007
Gold: 1,337.00
May 2 2012 02:42pm
Quote (Kerzhakov @ May 2 2012 08:16pm)
Jag har en skallerorm i min stövel.


toy story <3
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
May 2 2012 03:16pm
Quote (R4mses @ 2 May 2012 22:42)
toy story <3


broy lorry
Go Back To Svenska Topic List
Add Reply New Topic New Poll