d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Need +1 For Reset Team > Yep
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,186
Joined: Feb 11 2010
Gold: Locked
May 2 2012 12:46pm
Vi är 2 palas 2 sosos 1 barb 1 druid 1 nec atm.

Måste ha skype / kunna spela hela natten

This post was edited by Deadlyy on May 2 2012 12:46pm
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
May 2 2012 12:53pm
Jag kan lira om jag inte slocknar, blanda nämligen en grogg nyss
kan använda skype !

Member
Posts: 10,186
Joined: Feb 11 2010
Gold: Locked
May 2 2012 12:59pm
Quote (Kerzhakov @ May 2 2012 07:53pm)
Jag kan lira om jag inte slocknar, blanda nämligen en grogg nyss
kan använda skype !

http://i46.tinypic.com/1zxusk0.jpg


Du får gärna vara med, om du inte slocknar ;P.

Pma mig skype och vad du vill lira!
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
May 2 2012 01:00pm
Quote (Deadlyy @ May 2 2012 07:59pm)
Du får gärna vara med, om du inte slocknar ;P.

Pma mig skype och vad du vill lira!


ok

This post was edited by Kerzhakov on May 2 2012 01:00pm
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
May 2 2012 01:30pm
GROGGEN TAR ALDRIG SLUT
Member
Posts: 15,343
Joined: Jun 3 2008
Gold: 0.00
May 2 2012 01:30pm
är 2st här ifall 1 skulle backa ur ^_^
Member
Posts: 10,186
Joined: Feb 11 2010
Gold: Locked
May 2 2012 01:57pm
Quote (orvars @ May 2 2012 08:30pm)
är 2st här ifall 1 skulle backa ur ^_^


ok xD
Go Back To Svenska Topic List
Add Reply New Topic New Poll