d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Högskoleprovet #2
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
May 2 2012 12:44pm
Av er som skrev det, blev ni nöjda med resultatet?Jag är! Jag höjde mig från 1,0 till 1,4.
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
May 2 2012 12:45pm
Vad är snitt? Kompisen fick 1,5. Han va riktigt nöjd.


E/ 1,5 inte 1,6

This post was edited by Spetch on May 2 2012 12:45pm
Member
Posts: 1,142
Joined: Sep 8 2010
Gold: 0.01
May 2 2012 12:45pm
Första gången jag skrev, fick 0,8.. det var ju seriöst skitsvårt.

This post was edited by Laenda on May 2 2012 12:45pm
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
May 2 2012 12:46pm
Quote (Spetch @ 2 May 2012 19:45)
Vad är snitt? Kompisen fick 1,6. Han va riktigt nöjd.


snittet 2011 var 0,96.
1,6 är bra! Han ska vara nöjd :)

Quote (Laenda @ 2 May 2012 19:45)
Första gången jag skrev, fick 0,8.. det var ju seriöst skitsvårt.


Bättre lycka nästa gång! Högskoleprovet är väl till för att skilja agnarna från vetet. Ta åt dig av vad du gjorde sämst på och försök plugga upp de delarna i största allmänhet!

This post was edited by Fil on May 2 2012 12:47pm
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
May 2 2012 12:47pm
Quote (Fil @ May 2 2012 08:46pm)
snittet 2011 var 0,96.
1,6 är bra! Han ska vara nöjd :)


1,5 var det. Men jag antar att det också är riktigt grymt. Har aldrig provat, vill dock göra det
Member
Posts: 205,362
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
May 2 2012 12:51pm
Fick 1.3(37) och vann IRL
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
May 2 2012 12:58pm
Behövs ej, har redan 306 högskolepoäng av någon anledning
Go Back To Svenska Topic List
Add Reply New Topic New Poll