Quote (Spetch @ 2 May 2012 19:45)
Vad är snitt? Kompisen fick 1,6. Han va riktigt nöjd.
snittet 2011 var 0,96.
1,6 är bra! Han ska vara nöjd

Quote (Laenda @ 2 May 2012 19:45)
Första gången jag skrev, fick 0,8.. det var ju seriöst skitsvårt.
Bättre lycka nästa gång! Högskoleprovet är väl till för att skilja agnarna från vetet. Ta åt dig av vad du gjorde sämst på och försök plugga upp de delarna i största allmänhet!
This post was edited by Fil on May 2 2012 12:47pm