☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Diablo 2 På Skoj
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 222
Replies: 8
Track Topic
ImoK
Member
Posts: 21,643
Joined: Jun 14 2006
Gold
:
2,310.27
#1
May 2 2012 11:31am
någon som vill joina mig?
inte kötta hela natten, börjar jobba 7 imon, men kan spela framtills 1-2 iaf och fortsätta imorgon kanske.
ChingeR
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold
:
7,940.00
#2
May 2 2012 11:45am
kommer vara redo för spel vid typ tio i elva som tidigast
Kerzhakov
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold
:
880.00
#3
May 2 2012 11:46am
Jobbar oftast kvällar men har inget för mig ikväll
kan lira lite d2 med ts3 och bli lite full mot kvällskvisten
ImoK
Member
Posts: 21,643
Joined: Jun 14 2006
Gold
:
2,310.27
#4
May 2 2012 11:51am
jo jag kan inet heller spela förrän runt 10 kanske.
men vi kör väl så många vi får ihop sen skapar vi ett public game så får resten randoms joina, roligare när man är 8.
skicka iväg ett pm med ert bnet nick så addar jag alla under kvällen senare och skapar game
Makta
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold
:
3.90
#5
May 2 2012 11:53am
Jag är på!.. Wait nvm D2 = lol
Kerzhakov
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold
:
880.00
#6
May 2 2012 11:55am
Quote (Makta @ May 2 2012 06:53pm)
Jag är på!.. Wait nvm D2 = lol
D2 är tråk men gör som jag, har en stor platshink som jag tänker fylla med JD och cola, då blir det garanterat roligt
Makta
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold
:
3.90
#7
May 2 2012 12:02pm
Quote (Kerzhakov @ 2 May 2012 18:55)
D2 är tråk men gör som jag, har en stor platshink som jag tänker fylla med JD och cola, då blir det garanterat roligt
FylleCS >
Kerzhakov
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold
:
880.00
#8
May 2 2012 12:03pm
Quote (Makta @ May 2 2012 07:02pm)
FylleCS >
Lirar bättre på fyllan än nykter hahaha sjukt men sant
blir mer rush rakt fram och pangar istället för att vara försiktig och feg xd
Spetch
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold
:
85.47
Trader:
Trusted
#9
May 2 2012 12:17pm
Quote (Makta @ May 2 2012 08:02pm)
FylleCS >
Aim map, 1v1, minst 8 bärs
Go Back To
Svenska
Topic List
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact