d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Har Du Mc? > Se Upp Med Bmw
1235Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 20,867
Joined: May 5 2005
Gold: 0.00
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
May 2 2012 08:15am
Amerikaner..
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
May 2 2012 08:24am
Om jag sycklar sent på kvällarna så får jag stånd.


True story!

Har den väl börjat växa så är det problem. För då smeker låret den heeela vägen hem.
Kaos!

This post was edited by Fil on May 2 2012 08:26am
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
May 2 2012 08:35am
Quote (Fil @ 2 May 2012 15:24)
Om jag sycklar sent på kvällarna så får jag stånd.


True story!

Har den väl börjat växa så är det problem. För då smeker låret den heeela vägen hem.
Kaos!


Bussen är kaos om vägen är guppig.
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
May 2 2012 08:39am
Quote (Fil @ 2 May 2012 16:24)
Om jag sycklar sent på kvällarna så får jag stånd.


True story!

Har den väl börjat växa så är det problem. För då smeker låret den heeela vägen hem.
Kaos!


går dock inte pga cykling stryper blodtillförseln i penis
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
May 2 2012 08:41am
Quote (snoramej @ 2 May 2012 15:35)
Bussen är kaos om vägen är guppig.


Jasså?

Quote (Jewhannes @ 2 May 2012 15:39)
går dock inte pga cykling stryper blodtillförseln i penis


Hur kan du säga att det inte går när det hänt mig regelbundet? I din lilla värld går det kanske inte.
Själv lyckades jag ta mig hem med halvbånge, askåt, i typ ett halvårs tid när jag arbetade tvåskift
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
May 2 2012 08:44am
Quote (Fil @ 2 May 2012 15:41)
Jasså?


Mjo, ibland i bilen också om vägen är guppig och det är lite halvrisig dämpning på biljäveln.
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
May 2 2012 08:45am
Quote (snoramej @ 2 May 2012 15:44)
Mjo, ibland i bilen också om vägen är guppig och det är lite halvrisig dämpning på biljäveln.


Har faktiskt aldrig upplevt det så! Dock har jag blivit tafsad på när jag kört bil. Det är ett helvete att koncentrera sig på vägen då!
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
May 2 2012 09:02am
Quote (Fil @ 2 May 2012 15:45)
Har faktiskt aldrig upplevt det så! Dock har jag blivit tafsad på när jag kört bil. Det är ett helvete att koncentrera sig på vägen då!


Jo men det är en helt annan sak.
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
May 2 2012 09:06am
Quote (snoramej @ 2 May 2012 16:02)
Jo men det är en helt annan sak.


Ja, håller med
Go Back To Svenska Topic List
1235Next
Add Reply New Topic New Poll