Quote (c00kie_m0nster @ 1 May 2012 14:00)
åt grillat, nötte BF3 ska fan låsa upp alla sikten...
prövade BF3 igår igen, fan sist jag lira var kanske Januari xD Fan vad man tappat , vet inte ens hur man lägger sig ner på marken
Blir kanske att ta upp de igen och lira lite när kollega beställt sin monster dator för 20k, han var sugen att skaffa BF3 då sa han