d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Valborg! > Käranån!
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 246
Joined: May 7 2009
Gold: 180.00
May 1 2012 03:35am
Tjeanre grabbar,

Angående valborg så sög det för mig!

Själv så blev det katastrof!

Så hur var eran?

This post was edited by Xweetie on May 1 2012 03:44am
Member
Posts: 36,179
Joined: Feb 24 2009
Gold: 0.90
May 1 2012 03:37am
hade jävligt kul, var chaffis :)
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
May 1 2012 03:44am
Tufft
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
May 1 2012 03:51am
Grillade kött, åt kött.

Kött är gott, vad mer kan man säga? :P
Member
Posts: 39,510
Joined: Feb 10 2009
Gold: 14,327.50
May 1 2012 03:53am
Tränade, drack monster, spelade World of Tanks och tittade på Sons of Anarchy. Was awesome :thumbsup:
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
May 1 2012 05:48am
Quote (CraZeeY @ May 1 2012 10:53am)
Tränade, drack monster, spelade World of Tanks och tittade på Sons of Anarchy. Was awesome :thumbsup:


u like monster too? :drool:

Trodde jag var ensam ^.^
Member
Posts: 82,425
Joined: Apr 29 2005
Gold: 84,423.17
Trader: Trusted
May 1 2012 05:53am
Träna, åt, Film, sova
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
May 1 2012 06:00am
åt grillat, nötte BF3 ska fan låsa upp alla sikten...

7,5 vapen kvar

This post was edited by c00kie_m0nster on May 1 2012 06:01am
Member
Posts: 82,425
Joined: Apr 29 2005
Gold: 84,423.17
Trader: Trusted
May 1 2012 06:02am
Quote (c00kie_m0nster @ 1 May 2012 14:00)
åt grillat, nötte BF3 ska fan låsa upp alla sikten...


prövade BF3 igår igen, fan sist jag lira var kanske Januari xD Fan vad man tappat , vet inte ens hur man lägger sig ner på marken :rofl:
Blir kanske att ta upp de igen och lira lite när kollega beställt sin monster dator för 20k, han var sugen att skaffa BF3 då sa han
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
May 1 2012 06:07am
om man inte minns riktigt vad man gjorde igår har man då haft en lyckad kväll :mellow:
Go Back To Svenska Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll