d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Bil Tråden > :d
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 2,613
Joined: Jun 29 2006
Gold: 7,218.00
Apr 30 2012 10:16am
http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=62063422&f=79

This post was edited by RickardAhl on Apr 30 2012 10:28am
Member
Posts: 2,613
Joined: Jun 29 2006
Gold: 7,218.00
Apr 30 2012 10:17am
jävlar jag skulle ju betala för att få den röd och tjock... går det att göra i efterhand? :P

http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=62063422&f=79

This post was edited by RickardAhl on Apr 30 2012 10:28am
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,351.22
Apr 30 2012 10:18am
2155 fg och ingen bold topic?


Quote (RickardAhl @ 30 Apr 2012 18:17)
jävlar jag skulle ju betala för att få den röd och tjock... går det att göra i efterhand? :P


nej :D

This post was edited by SCXiao on Apr 30 2012 10:18am
Member
Posts: 2,613
Joined: Jun 29 2006
Gold: 7,218.00
Apr 30 2012 10:19am
Quote (SCXiao @ Apr 30 2012 04:18pm)
2155 fg och ingen bold topic?




nej :D


men fan vad dåligt... jag kände att det va något jag missade och det slog mig precis när jag klicka.... :P
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,351.22
Apr 30 2012 10:20am
Quote (RickardAhl @ 30 Apr 2012 18:19)
men fan vad dåligt... jag kände att det va något jag missade och det slog mig precis när jag klicka.... :P


Äh bara att posta ny tråd, ingen bryr sig om spam i swesub längre
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Apr 30 2012 10:21am
Nissan king cab och bmw x5, om det räknas att man kör papas bilar ;I
Member
Posts: 2,613
Joined: Jun 29 2006
Gold: 7,218.00
Apr 30 2012 10:26am
Quote (Jewhannes @ Apr 30 2012 04:21pm)
Nissan king cab och bmw x5, om det räknas att man kör papas bilar ;I


om du kör dem borde det väl räknas :)
Member
Posts: 2,613
Joined: Jun 29 2006
Gold: 7,218.00
Go Back To Svenska Topic List
Add Reply New Topic New Poll