d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Fiendens Nya Band > Very Nice
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 8,154
Joined: Nov 26 2006
Gold: 3.57
Apr 30 2012 08:11am


startat ett bandprojekt med lite äldre karlar :)

Johannes Kotschy vinnaren i Popstars 2003 sjunger, sen äre Mattias Norrman från Katatonia som spelar gura tillsammans med Johan Ahlberg känd från Centinex. Mattias Larsson spelar bas och jag spelar trumma och sjunger lite stämma :)

lite halvsunkig demoinspelning bara men låter okej iaf :D

hoppas det duger mvh fiendet
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Apr 30 2012 08:20am
Tjatig
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Apr 30 2012 08:26am
Inte helt fy skam det där!
Rätt skön sommarlåt imo.

Hade det vart lite högre tempo i låten overall hade jag gillat den skarpt (tror jag)
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Apr 30 2012 08:46am
Du var bättre solo.
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
May 1 2012 02:12am
Bra sångröst, sköna riff. Diggar!
Member
Posts: 8,154
Joined: Nov 26 2006
Gold: 3.57
May 2 2012 12:58pm
bump :D
Go Back To Svenska Topic List
Add Reply New Topic New Poll