startat ett bandprojekt med lite äldre karlar

Johannes Kotschy vinnaren i Popstars 2003 sjunger, sen äre Mattias Norrman från Katatonia som spelar gura tillsammans med Johan Ahlberg känd från Centinex. Mattias Larsson spelar bas och jag spelar trumma och sjunger lite stämma

lite halvsunkig demoinspelning bara men låter okej iaf
hoppas det duger mvh fiendet