d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Grattis Kungen!
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 16,989
Joined: May 10 2007
Gold: 6.00
Apr 30 2012 03:05am
Kungen fyller 66 vårar idag.

Ha den äran!

Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Apr 30 2012 03:18am
ty
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Apr 30 2012 03:18am
tack man =)

j/k

grattis kungen

ses på slottet ikväll
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Apr 30 2012 03:19am
Heil Knugen
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Apr 30 2012 04:21am
Du är hedersledamot samt, "beskyddare" för AIK, du väljer att hålla på dif. Du är enbart en pinsam fjant, barnen verkar dock ha något vett i skallen där dom flesta håller på gnaget.. Du får gärna avlida för detta svek. 66år, dags o dö gubbe?

(inb4 säpo läser detta och tar det som direkt hot o raidar mitt hem)
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Apr 30 2012 04:22am
Quote (ziNix @ Apr 30 2012 10:05am)
Kungen fyller 66 vårar idag.

Ha den äran!

http://www.youtube.com/watch?v=eaIUE4u4JWc


Sitter du och postar nationalsången? Jävla rasist!!!!


Grattis kungen, hoppas du får dig ett skjut ikväll!
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Apr 30 2012 05:20am
Grattis i guess
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Apr 30 2012 05:22am
JÄVLA RASIST JÄVEL JÄVLAR I MIG RIASIST SKA ANMÄLA DIG JÄVLA RASIST! FAN RASIST!
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Apr 30 2012 05:42am


old but gold
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Apr 30 2012 06:20am
hoppas att en buss eller dylikt plockar honom snart
Go Back To Svenska Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll