d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Reset Team Ladder
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Apr 29 2012 09:06am
någon som ska småspela?

lmk

huh?
Member
Posts: 5,956
Joined: Jan 14 2008
Gold: 413.65
Apr 29 2012 09:42am
när äre?
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Apr 29 2012 09:44am
Quote (swewik @ 29 Apr 2012 16:42)
när äre?


2 maj verkar det som
så alltså på onsdag

vet inte vilken tid de börjar
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,351.22
Apr 29 2012 10:26am
Har inget team eftersom jag inte kommer kunna spela så mycket och ingen annan ville ansvara för koskenkurwa. Kommer förmodligen köra public games med 7 sorcar
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Apr 30 2012 03:26am
upp
Member
Posts: 27,935
Joined: Jul 3 2007
Gold: 18,431.00
Apr 30 2012 04:27am
Kan nog bli så.. Men ni kommer väl nöta 24/7?
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Apr 30 2012 04:35am
Quote (Pissboss3 @ 30 Apr 2012 11:27)
Kan nog bli så.. Men ni kommer väl nöta 24/7?


första och andra dagen kanske
sen vet jag inte
Member
Posts: 27,935
Joined: Jul 3 2007
Gold: 18,431.00
Apr 30 2012 04:39am
Quote (Ekaan @ 30 Apr 2012 02:35)
första och andra dagen kanske
sen vet jag inte


Så med andra ord letar ni folk som är arbetslösa? :D
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Apr 30 2012 05:12am
Quote (Pissboss3 @ 30 Apr 2012 12:39)
Så med andra ord letar ni folk som är arbetslösa? :D


imo sjukskriva sig elr ta ledgit :P
Member
Posts: 27,935
Joined: Jul 3 2007
Gold: 18,431.00
Apr 30 2012 05:13am
Quote (Intenso8 @ 30 Apr 2012 03:12)
imo sjukskriva sig elr ta ledgit :P


Eller så är man ärlig:

Tjena bawsen, Diablo har ladder reset, händer väldigt sällan, så tar ledigt i 2 dagar, Får jag lön iaf?
mvh Pissboss3
Go Back To Svenska Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll