d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska >
Poll > Kära Dagg Bock > En Inblick I Mina Tankar Och Funderingar
12Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Apr 28 2012 04:49am
Idag var jag på restaurang med en tjej, kompis då. Trots möjligheten att beställa in kött beställde jag en vegetarisk planka.

Är jag bög?
Member
Posts: 20,867
Joined: May 5 2005
Gold: 0.00
Apr 28 2012 04:52am
om du entte lokkta på den - ingen fara
Member
Posts: 5,574
Joined: Jul 1 2007
Gold: 1,156.23
Apr 28 2012 04:52am
hejsan mamma och pappa ha det så kul ute på restaurangen
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Apr 28 2012 04:59am
Nu har du gått över gränsen!

[x]Boeg
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Apr 28 2012 04:59am
Quote (Fil @ 28 Apr 2012 12:49)
Idag var jag på restaurang med en tjej, kompis då. Trots möjligheten att beställa in kött beställde jag en vegetarisk planka.

Är jag bög?


Faith in Filip,
LOST
:(
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Apr 28 2012 05:08am
U got the moves like jagger.
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Apr 28 2012 05:13am
veggo= Bög, sad but tru
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Apr 28 2012 06:11am
Vegetariskt är ärligt talat ofta bättre :')
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Apr 28 2012 07:03am
Quote (Fil @ 28 Apr 2012 12:49)
Idag var jag på restaurang med en tjej, kompis då. Trots möjligheten att beställa in kött beställde jag en vegetarisk planka.

Är jag bög?


Du är smart, respekt!
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Apr 29 2012 01:51pm
Har köpt hem två kilo flintastek till imorgon. Blir att grilla. Ser ut som att det blir jag och brorsan som käkar.

Känns som helt ok kompensation för min vegetariska middag!
Go Back To Svenska Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll