Matchen var i linköping, bara ett under att dom fick göra det i sverige.........men efter mycket jobb o slit så gick det. måste vara gött att försvara på hemmaplan!
Grattis till Frida som försvarade sin titel!
Sjukt galen stämning! nu kör vi vidare!
Frida är från åtvid, som ja o några till på jsp!
Grymt stolt

sorry för stavfel, är på mobilen
Eh Naim vann oxå
This post was edited by MartinS on Apr 27 2012 03:08pm