d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Boxninggala Best Of The Best I Cloetta Center > Proffsboxning!
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 36,179
Joined: Feb 24 2009
Gold: 0.90
Apr 27 2012 03:03pm
Matchen var i linköping, bara ett under att dom fick göra det i sverige.........men efter mycket jobb o slit så gick det. måste vara gött att försvara på hemmaplan!
Grattis till Frida som försvarade sin titel! :hug:
Sjukt galen stämning! nu kör vi vidare!


Frida är från åtvid, som ja o några till på jsp!
Grymt stolt :)

sorry för stavfel, är på mobilen


Eh Naim vann oxå

This post was edited by MartinS on Apr 27 2012 03:08pm
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Apr 27 2012 03:08pm
Quote (MartinS @ 27 Apr 2012 23:03)
Matchen var i linköping, bara ett under att dom fick göra det i sverige.........men efter mycket jobb o slit så gick det. måste vara gött att försvara på hemmaplan!
Grattis till Frida som försvarade sin titel!  :hug: 
Sjukt galen stämning! nu kör vi vidare!


Frida är från åtvid, som ja o några till på jsp!
Grymt stolt :)

Nu festar vi


Naim vann med va?
Såg att hans bror la upp en bild på facebook med honom + några till med en stor jävla pokal iaf :P

This post was edited by PlaaD on Apr 27 2012 03:08pm
Member
Posts: 4,405
Joined: Nov 18 2009
Gold: 1.36
Apr 27 2012 03:14pm
albaner for the shiz
Member
Posts: 36,179
Joined: Feb 24 2009
Gold: 0.90
Apr 27 2012 03:27pm
Mikaela vann oxå.

3 svenska vinster so far
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Apr 27 2012 04:27pm
Quote (fotosyntEz @ Apr 27 2012 10:14pm)
albaner for the shiz


Åtvidianer!
Go Back To Svenska Topic List
Add Reply New Topic New Poll